شنبه 22 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص حساسیت بازی برابر سپاهان گفت: در این چند سال به اهمیت بازی‌های 2 تیم پی بردم و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند. امیدوارم هواداران در بازی برابر سپاهان ما را تنها نگذارند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تراکتور تبریز گفت: به نظر من استقلال در دیدار مقابل تراکتور به دنبال کسب حداقل امتیاز در تبریز است و برای تساوی به میدان می‌رود. چرا که برای هیچ تیمی در تبریز مقابل تراکتور بازی کردن آسان نیست.

تهران - ایرنا - جام جهانی تیراندازی از 12 تا 23 اردیبهشت ماه در باکو جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود و تیم ایران نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد.

تهران - ایرنا - در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، تیم مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به مصاف همدیگر می‌روند.

تهران - ایرنا - مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان در تمرینات پیوست.

تهران - ایرنا - با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

تهران - ایرنا - ستاره تیم فوتبال الهلال علی‌رغم درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد.

تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به حذف بندی از بودجه کمیته ملی المپیک در لایحه 1403 آن را شوک به کمیته و ورزش کشور در ابتدای سال دانست و گفت: اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاهد رشد خوبی در بودجه سال جدید می‌شدیم ولی امیدواریم با ترمیم بودجه و کمک مجلس، در سال المپیک مشکلی نداشته باشیم.

تهران - ایرنا - دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب قرمزها است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است.

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور تبریز را به پرداخت جریمه محکوم کرد.

تهران - ایرنا - مدرس FIVB به انصراف برخی بازیکنان از لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران برای رزرو بلیت پاریس، مسیر آسانی پیش رو ندارد و باید به مصاف شماری از مدعیان این وزن برود.

تهران - ایرنا - تیم والیبال صنعتگران امید تهران در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی این فصل با بازیکن جوان والیبال ایران به توافق رسید.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است که استقلال مقابل تراکتور بسته بازی کند و با استفاده از ضد حمله و ضربات ایستگاهی به‌دنبال گل باشد.

تهران - ایرنا - مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درمورد سطح ورزشکاران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم.