یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، عصر دوشنبه در چارچوب هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران در یک دیدار پرگل با نتیجه 41 بر 24 مهمان خود پلیمر خرم‌آباد را شکست داد و جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، گفت: بعد از بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا به بازیکنان گفتم هدفم این بود آقای گل شوم اما دیگر این عنوان را نمی‌خواهم و فقط به قهرمانی تیم فکر می‌کنم.

همدان - ایرنا - رقابت‌های بوکس نوجوانان کشور (انتخابی تیم ملی) با قهرمانی همدان به پایان رسید.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر اساس گزارش پزشکی، به بازیکن مصدوم این تیم استراحت داد تا ملی‌پوش کشورمان با طی کردن دوران نقاهت آماده بازگشت به میدان شود.

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر برابر طبیعت به پیروزی دست یافت تا کار به تساوی کشیده شود.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا، از تمدید قرارداد سرمربی این تیم خبر داد.

تهران - ایرنا - بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران، گفت: تیم ما نتایج درخشانی در جام ملت‌های آسیا کسب کرد و توانستیم در بازی فینال با نمایشی خیره‌کننده میزبان مسابقات را شکست داده و جام را برای مردم کشورمان به ارمغان آوریم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باید بهترین باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و نیاز است با پشتیبانی خوب و بازی‌های تدارکاتی، خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم.

تهران - ایرنا - تیم صنعت مس کرمان، سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر هدبال مردان، قهرمانی خود را قطعی کرد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، گفت: تیم آماده و کاملی داریم و امیدوارم حمایت شویم تا در جام‌جهانی هم به نتایج خوبی برسیم.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتسال با بیان اینکه برای پس گرفتن قهرمانی آسیا، تمامی اعضای تیم هم‌پیمان شده بودند، گفت: به دنبال سورپرایز کردن مردم در جام‌جهانی هستیم.

تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، گفت: فوتسال ایران با قهرمانی در آسیا بار دیگر پتانسیل خود را نشان داد و امیدوارم در جام‌جهانی نیز شاهد موفقیت این تیم باشیم.

تهران - ایرنا - پزشک سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را درباره وضعیت این بازیکن ارائه داد.

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با قهرمانان و ملی‌پوشان دوومیدانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، گفت: دیدار با بهترین و پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان، همیشه سخت است و برای موفقیت در این بازی به حمایت هواداران نیاز داریم.

تهران - ایرنا - قهرمان جوانان جهان یکی از سرشناس‌ترین غایبان اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به شمار می‌رود، اما دلیل دعوت نشدن علیرضا یوسفی به اردو چیست؟