دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

این بازی حالا ال‌کلاسیکوی اروپا است / زیدان جذاب‌ترین تقابل رئال - بایرن را انتخاب کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این بازی حالا ال‌کلاسیکوی اروپا است / زیدان جذاب‌ترین تقابل رئال - بایرن را انتخاب کرد

زین‌الدین زیدان می‌گوید جدال رئال و بایرن به ال‌کلاسیکوی اروپا تبدیل شده است. زیزو می‌گوید یکی از تقابل‌های دو تیم برایش ویژه است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانز آره‌نا بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال باشگاهی اروپا است.

دو تیم به عنوان دو تیم تاریخی و پرافتخار فوتبال اروپا سالها است که در تورنمنتهای بزرگ به خصوص لیگ قهرمانان با هم روبرو می‌شوند. زین‌الدین زیدان، ستاره و سرمربی سابق رئال، در یک مصاحبه از تقابل‌های بایرن و رئال به عنوان ال‌کلاسیکوی اروپا یاد کرده و می‌گوید جذاب‌ترین دیدار رئال و بایرن برایش بازی‌ای در سال 2000 بوده است.

زیدان درباره جدال‌های رئال و بایرن گفت: " همه بازی‌های ما با بایرن قشنگ از آب درآمده. ما همیشه دوست داریم با آنها بازی کنیم چون بایرن هم تیم قابلی است و خیلی خیلی قوی."

زیزو در پاسخ به این سوال که بازی امشب را چطور می‌بیند گفت: " بازی امشب هم مثل همیشه ساده نخواهد بود. رئال - بایرن حالا ال‌کلاسیکوی اروپا است ولی رئال مادرید هم همیشه رئال مادرید است."

جالب‌ترین بخش مصاحبه زیدان پاسخ او به این پرسش بود که جذاب‌ترین تقابل رئال و بایرن به نظر او کدام بوده است. زیزو گفت: " از بین همه بازی‌ها، یک دیدار رئال - بایرن هست که من به شکل خاصی به خاطر دارم و هرگز فراموشش نخواهم کرد. نیمه‌نهایی 2000. رئال در لیگ وضع خوبی نداشت، آنلکا هم همینطور. او از تیم کنار گذاشته شده بود ولی توانست در نیمه‌نهایی حضور داشته باشد و در رفت و برگشت گلهای کلیدی‌ای زد که باعث صعود رئال شد."

این بازی حالا ال‌کلاسیکوی اروپا است / زیدان جذاب‌ترین تقابل رئال - بایرن را انتخاب کرد 2