پنج‌شنبه 17 خرداد 1403

بازی با یونایتد خیلی سخت بود چون خیلی حساس بود / آرتتا: منتظر روز آخرم، روزی زیبا کنار خانواده هایمان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی با یونایتد خیلی سخت بود چون خیلی حساس بود / آرتتا: منتظر روز آخرم، روزی زیبا کنار خانواده هایمان

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی مقابل منچستریونایتد گفت تیمش حالا منتظر هفته آخر و تعیین تکلیف قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه یونایتد این تیم را 1-0 شکست داد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند و به جنگیدن با منچسترسیتی برای فتح جام ادامه دهد.

بدون شک از این لحظه نگاه آرتتا و تیمش به بازی سه‌شنبه سیتی در خانه تاتنهام خواهد بود. اگر سیتی در این بازی برنده شود آرسنال باید امیدوار باشد که تیم پپ در بازی آخر مقابل وستهم امتیاز از دست بدهد و خودش در خانه اورتون را ببرد.

میکل آرتتا بعد از پیروزی مقابل یونایتد گفت تیمش یک پیروزی دشوار را به دست آورده و منتظر روز آخر است تا در کنار خانواده‌های آرسنالی‌ها در استادیوم خانگی این تیم برای قهرمانی بجنگد.

یکی دو هفته پیش به صحبتهای آرسن ونگر اشاره کردی که مهم نیست چطور می‌بری، مهمه که می‌بری. فکر کنم امروز به توصیه‌اش عمل کردی. درسته؟

بله البته از این برد خیلی خوشحالیم. ولی وقتی در یک بازی باید برنده شوید حتما باید بهتر بازی کنید. به خصوص در نیمه دوم منچستریونایتد وقتی توپ را در اختیار داشت خطرناک بود ولی وقتی تیم در چنین شرایطی قرار دارد و برای قهرمانی بازی می‌کند باید این چالش‌ها را قبول کرده و از آنها موفق بیرون بیاید. دشواری بازی امروز این بود که نتیجه بازی می‌توانست خیلی چیزها را رقم بزند.

وقتی به آخر خط و به قهرمانی اینقدر نزدیک هستید، چقدر با روزهای عادی تفاوت ایجاد می‌کند؟ در چنین بازی‌هایی اجازه ندارید کوچکترین خطایی بکنید. کوچکترین اشتباه می‌تواند همه چیز را از بین ببرد. آن هم مقابل تیمی که باید جلوی شما برنده شود و مصمم است کارتان را سخت کند. آنها هم باید برنده می‌شدند و این مدیریت بازیکنان از نظر ذهنی را دشوار می‌کند.

هفته آخر هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ممکن است قهرمان شوید یا نایب‌قهرمان. ولی اینکه تا آخرین لحظه در کورس ماندید، نظرت درباره این چیست؟

من بی‌صبرانه منتظر بازی آخر هستم. بازی در خانه خودمان. خانواده همه ما در استادیوم خواهند بود. این یکی از زیباترین روزهای ما خواهد بود. مدتها است که با هم زندگی کرده‌ایم و فرصت این را داریم که کار را تمام کنیم.

بازی با یونایتد خیلی سخت بود چون خیلی حساس بود / آرتتا: منتظر روز آخرم، روزی زیبا کنار خانواده هایمان 2