یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه سابق اسرائیل روز شنبه در سخنانی گفت که این رژیم به دلیل کابینه نتانیاهو در وضعیت سقوط آزاد قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه سابق اسرائیل روز شنبه در سخنانی گفت که این رژیم به دلیل کابینه نتانیاهو در وضعیت سقوط آزاد قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

لسترسیتی جمعه شب صعودش را به لیگ برتر انگلیس قطعی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه نگار مشهور اسرائیلی فاش کرد، نتانیاهو این روزها شرایط بدی را به دلیل احتمال صدور حکم بازداشتش از سوی دادگاه کیفری لاهه پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار مشهور اسرائیلی فاش کرد، نتانیاهو این روزها شرایط بدی را به دلیل احتمال صدور حکم بازداشتش از سوی دادگاه کیفری لاهه پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی شنبه شب جزئیاتی از پیشنهاد مصر برای توافق مبادله اسرا را منتشر کرد که حاکی از عقب‌نشینی محسوس این رژیم از مواضع قبلی خود برای دستیابی به توافق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی شنبه شب جزئیاتی از پیشنهاد مصر برای توافق مبادله اسرا را منتشر کرد که حاکی از عقب‌نشینی محسوس این رژیم از مواضع قبلی خود برای دستیابی به توافق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد یکشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک به منطقه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد یکشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک به منطقه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل با صهیونیست‌های معترض که خواستار توافق مبادله اسرا با حماس هستند مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو درگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل با صهیونیست‌های معترض که خواستار توافق مبادله اسرا با حماس هستند مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو درگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز هشتم اردیبهشت سال 1380 از کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی و موافقان و مخالفان این تصمیم او روایت کرده است.