یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

احمد شهریار، شاعر پاکستانی، تازه‌ترین شعر خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب سرود.

کریس ویلیامسون گفت: امروز شاهد موج عظیم و بی سابقه حمایت از فلسطین در سراسر جهان هستیم که می‌تواند دلیلی برای امیدواری باشد.

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود.

رضا رسولی نویسنده از تالیف رمان تازه خود با عنوان «حذف و اضافه» خبر داد و گفت: این رمان به موضوع مناسبات دانشجویان و اساتید می‌پردازد.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگویی با تسنیم از برنامه‌های جدید این مرکز برای گروه سنی کودک و نوجوان گفت.

بازنگری در فرمول «جیغ و دست و هورا» در ساخت برنامه‌های تلویزیون به عبارتی تبدیل شد که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. مجری قدیمی که اعتقاد دارد از آن برنامه‌های جذاب و کودکانه خبری نیست که بیاییم درباره اینکه جیغ و دست و هورا باشد یا نباشد صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام شهریاری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع تقریب مذاهب گفت: ما می‌توانیم تدابیری بیاندیشیم و شبکه‌ای را که در جهان اسلام در اختیار داریم برای کمک به مردم غزه به هم پیوند بزنیم.

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب گفت: در جهان اسلام و از جمله در کشور ما ظرفیت‌های مساعد بسیاری برای فعالیت‌های خیرخواهانه وجود دارد که می‌توان از طریق آنها به مسلمانان نیازمند یاری رساند.

در جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، مباحث درباره راه‌اندازی کانون نهج البلاغه در دانشگاه‌ها و همچنین تعیین مسئول و میزبان بخش دانشگاهی دوره آینده نمایشگاه بین‌المللی قرآن تعیین تکلیف شد.

سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌کوتاه در سال 1403 تا 250 میلیون تومان افزایش یافت.

در تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور و سازمان میراث فرهنگی تلنگانه قرار شده است آثار موزه باستان‌شناسی حیدرآباد احیا خواهد شد.

«جام جم» مدتی است روی آنتن نمی‌رود؛ در حالی‌که بسیاری از جمله رئیس صدا و سیما اعتقاد داشتند وجود برنامه منتقدانه‌ای نسبت به خود رسانه ملی لازم است.

سه سریال «رخنه»، «آقای قاضی؛ شعبه 121» و «بدل» در ژانرهای امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌روند.

اعضای هیئت انتخاب نخستین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی با حکم محمدحسین ایمانی خوشخو منصوب شدند.

فرهاد قائمیان به عنوان مدیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به آن اشاره کرده بود در نشست خبری‌ای پرده از جزئیات این فیلم سینمایی برداشت.