یک‌شنبه 13 خرداد 1403

تیم ملی هاکی ایران عازم قزاقستان شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تیم ملی هاکی ایران عازم قزاقستان شد

تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هاکی، تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.

در مراسم بدرقه تیم ملی که با حضور عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیته اخلاق هاکی آسیا به همراه بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی و رئیس هاکی داخل سالن آسیا انجام شد، خسروپناه ضمن آروزی موفقیت برای تیم ملی کشورمان گفت: از ابتدای حضور قدیمی با مدیریت جهادی در فدراسیون هاکی در کنار ایشان بودیم و با استفاده از دانش و تخصص و تجربه ایشان، تحول عظیمی در رشته ورزشی هاکی ایجاد شده است.

شروع طوفانی هاکی ایران در آسیا

خسروپناه با اشاره به ترافیک کاری فدراسیون در ماه اردیبهشت و خرداد گفت: همزمان 3 تیم ما شامل تیم هاکی چمنی امید در عمان جهت آمادگی حضور در رقابت‌های آسیایی سنگاپور و تیم‌های ملی هاکی سالنی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و تیم ملی آقایان در آستانه اعزام به مسابقات قزاقستان در خارج از کشور حضور دارند که با توجه به اعزام آتی سنگاپور تعداد 125 نفر مجموع اعزامی‌ها خواهد بود که امیدواریم با دست پر به میهن بازگردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت بدرقه ورزشکاران گفت: بدرقه ورزشکاران از زیر قرآن در اولویت بنده بود و به همین دلیل جلسه با مقامات را به تاخیر انداختم.

بهرام قدیمی در این دیدار با اشاره به حضور خسروپناه در مراسم بدرقه تیم ملی گفت: برای بدرقه تیم بالاترین مقام فرهنگی در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور دارند. شما دلاور مردان هاکی تلاش کنید کاپ قهرمانی را از مالزی پس گرفته و سهمیه جهانی کرواسی را کسب کنید.

تیم ملی کشورمان که امید اول کسب قهرمانی این مسابقات است متشکل از 13 بازیکن زیر نظر سرمربی تیم، رجب نورانی و کادر فنی در گروه A با تیم های تایلند، تاجیکستان و سنگاپور همگروه است و در گروه B رقابت ها قزاقستان میزبان، اندونزی، مالزی و عمان حضور دارند. این رقابت‌ها که انتخابی جام جهانی نیز هست از اول لغایت پنجم خرداد در شهر تالدی کورگان قزاقستان برگزار خواهد شد.

اسامی بازیکنان و کادر فنی به شرح زیر است: 1. ساسان حاتمی نژاد 2. وحید صمدی 3. محمد اثنی عشری 4. مهدی شاهرخی 5. محسن بهلولی 6. عارف محمدی 7. امیرمهدی میرزاخانی 8. سجاد ممی زاده 9. محمد امین یمانی 10. عارف حامدی 11. حمید نورانیان 12. پیام لشکری 13. میعاد کرامتی

امیر چهاردولی، سرپرست امیر میرزائی، مدیر فنی رجب نورانی، سرمربی مهدی ملک احمدی، مربی محسن پاسبان، بدنساز احسان اسدی، پزشک رامین پناهی، ماساژور