جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مقابل یکی از شعبه‌های دادگاه خانواده زن جوانی در حالی که یک روسری قرمز در دست داشت و با بی‌قراری قدم می‌زد.

در بین مواد غذایی، گزینه‌های سالم و مفیدی وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با خطرات بیماری قلبی و سایر بیماری های رایج در بین مردان کمک کنند.

اخیرا در فرودگاه مک‌دیل (پایگاه نیروی هوایی فلوریدا) در آمریکا، یکی از هواپیماها نتوانست پرواز کند. علت آن هم وجود تمساحی در باند فرود بود.

رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.

صدیقه وسمقی آزاد شد.

دره ستارگان از پدیده‌های منحصربه‌فرد زمین‌شناسی به حساب می‌آید که در فهرست عجایب هفت‌گانه قشم قرار دارد و با قدمتی بیش از دو میلیون سال، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

همواره نقاط حادثه خیز نقش زیادی در بروز تصادفات جاده‌ای دارند و اصلاح آن‌ها یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی است اما حالا به‌نظر می‌رسد وزیر راه و معاون او چندان توافقی روی تعداد نقاط اصلاح شده ندارند و تناقض گویی در سخنان آن‌ها وجود دارد.

کال جنی یا دره جنیان منطقه‌ای رمزآلود در شهر طبس در استان خراسان جنوبی است.

شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.

طولانی شدن مراحل ساخت زیرگذر میدان شهناز _ امام حسین (ع)_ خبرساز شد.

در روستای کپرجودکی لرستان، لک‌لک‌های تالاب بیشه دالان وقتی می‌خواهند صاحب خانه شوند، روی مهربانی اهالی روستا حساب باز می‌کنند. آن‌قدر روی تیرهای برق می‌نشینند که رئیس شورای روستا متوجه می‌شود که باید دست به‌کار شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی‌تأثیر نیست.

سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت آباد دستگیر شدند.

رییس شورای شهر تهران درباره علت ترک جلسه شورای شهر تهران توسط برخی نمایندگان توضیحاتی ارایه داد.

نظام سیاسی قادر نیست معیار شفافی را به عنوان پوشش حکومتی مشخص کرده و همان را اعمال کند. در این شرایط نه مردم می دانند تکلیفشان با حکومت چیست نه مامور حکومت می داند که دقیقا از مردم چه می خواهد. در واقع چیزی در میان است که سقف و کف آن نامشخص است. حال چگونه ممکن است قانونی لازم‌الاجرا شود اما حدود آن مشخص نباشد؟

قائم مقام مرکز تحقیقات ایمنی حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در کشور ما حال و روز خوبی در جریان نیست و این عدد تا حد 20 نفر است. یعنی ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم.