پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «خطرناک» قرار گرفت.

چمران در واکنش به ترک تعدادی از اعضای شورا هنگام سخنرانی شهردار، گفت: در جلسه روز گذشته (9 اردیبهشت ماه) شورای شهر تعدادی از نمایندگان جلسه را ترک کردند که اتفاق خاصی نبود؛ چرا که جلسه طول کشید و قاعدتاً تعدادی از افراد جلسه را ترک کردند.

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (10 اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

این روزها نمایشگاه ایران اکسپو در تهران با حضور تاجران ایرانی و خارجی در حال برگزاری است و دیده شده است برخی تاجران خارجی با پوشش‌های مورد نظر خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

روزنامه متعلق به شهرداری تهران، خشم خود را از افشاگری 2میلیارد یورویی علیه زاکانی ابراز کرد.

دیروز در صحن علنی شورای شهر تهران شاهد یکی از عجیب‌ترین و منحصربه‌فردترین جلسات پارلمان شهری بودیم.

کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌ویژه امارات و عمان طی چند سال اخیر در حال ربایش توریست‌های سلامت هستند که می‌توانستند مقصدشان به جای دبی و مسقط، تهران و مشهد و شیراز و... باشد.

چند روز قبل مادری با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دختر 11 ساله‌اش خبر داد.

8 آبان سال 1401 مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند.

گروهی از پرستاران بیمارستان‌های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته‌جمعی‌شان در ماه‌های گذشته، خبرساز شده‌اند.

بزرگترین آسانسور دنیا فضایی به اندازه یک آپارتمان استودیو و حدود 15هزار کیلوگرم وزن دارد. 9 کابل فولادی، این آسانسور را که می‌تواند همزمان 235 نفر را جابه‌جا کند، نگه می‌دارند.

پزشکان متخصص بیمارستانی در استرالیا عاجزانه از قربانیان مارگزیدگی خواستند مارهای مهاجم را با خود به بیمارستان نیاورند.

کویر ریگ جن به اعتقاد زمین شناسان فاقد هرگونه آب و نشانه‌های حیات است و به دلیل عدم دسترسی به بسیاری از بخش‌های آن تا سال‌ها به آن لقب مثلث برمودای ایران داده‌اند.

بارش شدید باران در جنوب غرب و بادهای 120 روزه در شرق کشور پیش‌بینی کارشناس هواشناسی است.

فاطمه باباخانی، مدیرعامل خانه مهر شمس آفرید، از تلاش بهزیستی استان آذربایجان غربی برای تعطیلی این موسسه مردم نهاد و خانه امن مربوط به آن خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد و گفت: جسد متعلق به جوان 28 ساله اهل شهرستان پلدختر است که گویا پس از غرق‌شدن به ساحل سیمره رسیده بود.