جمعه 28 اردیبهشت 1403

خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس

گریت‌وال موتور مدل 2024 Ora 3 خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن 2024 عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

امیرمسعود عابدین: Ora 3 2024 به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V2L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر 7 اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L2 ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان 180 اسب بخار و حداکثر گشتاور 232 نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: 401 کیلومتر و 501 کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora 3 تاکنون وارد بازارهای آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از 220 هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora 3 را به 92 کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora 3 از حدود 14600 دلار آغاز و تا 18700 دلار ادامه دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

54322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901401
خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس 2
خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس 3
خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس 4
خودروی چینی با الهام از گربه که نظر اروپایی‌ها را جلب کرده است / عکس 5