جمعه 4 خرداد 1403

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی اعلام شد + آدرس سایت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی اعلام شد + آدرس سایت

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی و آدرس سایت مربوط به آن اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید.

وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران ادامه داد: فروشگاه‌های عرضه کننده لاستیک با قیمت مصوب در این سامانه قابل رویت است.

بنابراین گزارش با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق مشاهده می‌شود که سامانه راه اندازی شده است اما هنوز لاستیکی برای توزیع وجود ندارد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمان آغاز پیش ثبت نام اینترنتی توزیع لاستیک دولتی اعلام شد + آدرس سایت 2