جمعه 21 اردیبهشت 1403

زنجان

زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم. وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده‌باش امدادگران تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، سه‌شنبه، در سفر یک‌روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد. نکته قابل‌توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر گفت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم یک میلیون و 300 هزار نفر در این صندوق بیمه بودند، اما در این دولت تاکنون یک میلیون و 13 هزار نفر عضو جدید زیرپوشش قرار گرفته و بیمه شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت داوطلبانه نیازمند روحیه و اراده انسانی است که ترویج آن در پرتو ارتقای فرهنگ دینی و تبیین معارف دینی امکان پذیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت) تا جمعه (14 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. تشدید این سامانه بارشی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، اجرای طرح کلید به کلید را اولویت ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران دانست و گفت: استان‌های قزوین، قم، زنجان و هرمزگان پیشرو در اجرای این طرح هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد. کارشناسی هواشناسی درباره اینکه امروز و فردا در چه مناطقی از کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: بیش از 70 درصد مردم از عملیات «وعده صادق» احساس غرور کردند همه پاسخ جمهوری اسلامی به رژِیم صهیونیستی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه قواعد بین المللی دانستند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: بیش از 70...

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: بیش از 70 درصد مردم از عملیات «وعده صادق» احساس غرور کردند همه پاسخ جمهوری اسلامی به رژِیم صهیونیستی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه قواعد بین المللی دانستند.