دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زنجان

زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش رگباری باران - و وزش شدید باد خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دو دیدار تدارکاتی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری، برای روز‌های شنبه تا دوشنبه تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعدوبرق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، آبگرفتگی، رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در سیستم حمل و نقل برای استان‌های نیمه شمالی از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان، مازندران و گیلان را پیش...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار زرد و یک نارنجی از بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دستور کار این هفته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 3 هزار و 345 نفر و تخلیه آب تجمیع شده 288 واحد مسکونی در سیل 14 استان خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان 85 مورد عملیات امداد و نجات به اجرا درآمده و در جریان آن سه هزار و 345 نفر آسیب دیده امدادرسانی شده‌است.

وب‌گاه ورزش سه

دارنده 9 نشان کشتی جهان و المپیک، بعد از ماه‌ها دوری از اردوی تیم ملی، امروز سرانجام به جمع محدود اردونشینان در اردوی مازندران ملحق شد و به تمرین پرداخت.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه) بارش در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از 24 تا 29 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 14 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان، از تخلیه آب 288 واحد مسکونی، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.