دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زنجان

زنجان

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام خبرگزاری تسنیم گفت: برخی مسئولان گمان می‌کنند گزارش‌های انتقادی برای تخریب آنان است ولی باید این نگاه در مسئولان نهادینه شود که انتشار این گزارش‌ها برای آن است که رسانه، فضا را فراهم می‌کند تا مسئول مربوطه برای خدمت وارد صحنه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از استقبال عجیب از شهردار زنجان در یک مدرسه خبرساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری 80 درصد حدنگاری اراضی کشاورزی انجام می‌شود و تا پایان 1404 حدنگاری اراضی کشاورزی را به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات زنجان،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش‌های سیل‌آسا می‌بارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز، بهترین دانشگاه‌های جهان را که 50 سال سن یا کمتر دارند را فهرست می‌کند. جدول بر اساس همان شاخص‌های عملکردی رتبه‌بندی شاخص دانشگاه جهانی است، اما وزن‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که وزن کمتری به شهرت داده شود. نسخه‌های 2024 رتبه‌بندی به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای روش اصلی معرفی می‌کند. دانشگاه‌ها در تمام مأموریت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پایگاه رتبه‌بندی تایمز، رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان دنیا را در سال 2024 منتشر کرد و در این فهرست 46 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در رتبه‌بندی حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز و فردا در...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 38 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

وب‌گاه عصر ایران

یک طلافروش متقلب در زنجان که 631 گرم طلای تقلبی به جای طلا به مشتری فروخته بود، به پرداخت دو میلیارد و 380 میلیون ریال جزای نقدی و پلمب واحد صنفی به مدت یک هفته محکوم شد.