دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زنجان

زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات ووشو بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) با قهرمانی تیم استان زنجان به اتمام رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق، آب‌گرفتگی معابر و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری میزان

در راستای توانمندسازی باغداران استان زنجان و با رویکرد تغییر ارقام گردوی بومی منطقه با ارقام دیرگل و دیر برگ، شرکت کشت و صنعت خرم‌دره وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با دراختیار قراردادن 300 هزار پیوندک مدرن دیرگل به باغداران این منطقه و آموزش آنها، زمینه ارتقاء تولید گردو به میزان 1000 تُن در این استان را فراهم کرد. بهره‌گیری از این پیوندک‌های مدرن دیرگل، از بروز خسارت در سرمای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های 13 استان کشور خبر داد و گفت: در شرایط بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

وب‌گاه فرارو

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودروی تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در روز دوشنبه لغایت سه شنبه (24 و 25 اردیبهشت ماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پنج موزه دفاع مقدس و مقاومت همزمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر در استان‌های لرستان، قزوین، زنجان، گیلان، گلستان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر؛ فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ حج تمتع 1403 و اعزام زائران خانه خدا گفت: همکارانم در پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران در دو مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه...

وب‌گاه الف

زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت ترافیکی در 11 محور شریانی و غیر شریانی کشور از امروز تا 20 شهریور ماه اعمال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.