شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال 1403 بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد.

پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس خبر داد.

نزدیک به دوسال است که بسیاری از مردم با مراجعه به جایگاه های سوخت با سوودجویانی مواجه می شوند که تراشه کارت سوخت را جابه جا می کنند.

اراذل و اوباشی که در بیمارستانی در اصفهان اقدام به قمه کشی کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی سنگ خبر داد.

بیش از هزار واحد بازیافت پلاستیک غیرمجاز در سطح شهرستان ری فعال است، این در حالیست که فعالیت آنها آلودگی خاک و هوا را به همراه دارد؛ دودی که از این فرایند ساطع می‌شود از سیانور خطرناک‌تر است.

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران - پردیس و تهران - ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌ها خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از ثبت جلوه‌های ویژه ای از رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در پیش لنز دوربین تله‌ای حافظان طبیعت در ارتفاعات جنگلی شهرستان رودبار واقع در جنوب استان خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب جزییات تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در بزرگراه ستاری تهران را تشریح کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

پسر جوانی که به خاطر خندیدن مقتول و همزمان چشم در چشم شدن، دست به قتل زده بود در تهران بازداشت شد.

رییس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از 4800 سیل‌زده طی روزهای اخیر خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 71 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.