شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با بهار طبیعت گل‌های لاله با رنگ‌های متنوع در شاهرود جلوه‌ای خاص به این شهر داده است.

وزیر تعاون گفت: در سال جاری، با معدل 35.6 درصد افزایش حقوق سال 1403، تقریبا 9 درصد نسبت به سال گذشته به حقوق کارگران اضافه کرده‌ایم، این در حالی است که اکنون تورم و رشد نقدینگی ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.

پژوهشگران حوزه امنیت سایبری نسبت به روش جدید باج‌افزارها برای ورود به سیستم‌های رایانه‌ای و قفل کردن فایل‌ها هشدار دادند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری 6 نفر از عاملان اقدامات هنجارشکنانه و ارتباط با رسانه‌های معاند در این شهرستان خبر داد.

هوای سه شهر خوزستان روز دوشنبه طبق آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک تنفسی قرار گرفت و پیرو این آلودگی، مدارس چهار شهرستان استان غیرحضوری شد.

با پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان که در جریان دو حادثه جداگانه جانشان را از دست داده اند، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ اسرار آمیز آنها آغاز شده است.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

در یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) چه گذشت؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد.

بی‌بی‌سی، نخستین رسانه‌ای بود که در جهان نام مجعول «خلیج عربی» را سر زبان اعراب انداخت.

ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از حیات خلوت آن فیلمبرداری کرد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.