شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: 5 درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

انفجار ناشی از گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز تبریز 4 مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که برای 500 میلیارد ریال تتر از سوی 3 نفر هدف آدم‌ربایی قرار گرفت، با اقدامات کارآگاهان آزاد شد.

پلنگ ایرانی یکی از گونه‌های شاخص پارک ملی گلستان است. «صادق شب‌گرد» محیط‌بان این پارک ملی تصویر چند ثانیه‌ای از این گونه باارزش حیات وحش را ثبت کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از کندی سرویس‌دهی در خط 5 مترو تهران خبر داد.

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قلیان اکسیژن دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است.

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه 46 درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

شب گذشته برج آزادی تهران به مناسبت روز ملی خلیج فارس ایران به طرح‌های افتخارآفرین خلیج‌فارس مزین شد.

کارشناس هواشناسی: از بعد از ظهر امروز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید، برخی استان‌های واقع در غرب کشور و دامنه‌های زاگرس بارش پراکنده خواهند داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان با 21 مصدوم و یک فوتی در محدوده پل دولت آباد خبرداد.

با رصد اطلاعاتی پلیس فتا تا کنون 12 هزار کانال و صفحه تبلیغ و فروش انواع سلاح گرم در فضای مجازی شناسایی شده است و هزار و 400 نفر نیز در این خصوص دستگیر شده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از افزایش 7 درصدی فوت راکبان موتورسیکلت ها خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 81 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 13 استان، از امدادرسانی به بیش از 6200 نفر خبر داد.