شنبه 22 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: عصر یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در کشور ارمنستان خبر داد.

به گفته سردار مجید، رئیس پلیس فتا، 9 هزار و 500 صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل و اوباش تولید محتوا می‌شد، مسدود و یک هزار و 600 نفر هم دستگیر شدند.

اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع، که جایگزین برنامه پزشکی خانواده شده است، با انتقادات کارشناسان حوزه سلامت مواجه شده و نقدهایی نسبت به این برنامه مطرح است.

مجرمی‌که با وجود پابند الکترونیکی قصد سرقت محتویات داخل یک خودرو را داشت با حضور بموقع پلیس دستگیر شد.

زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.

آیا پزشکان زن بیماران را بهتر درمان می‌کنند؟ اگر یافته‌های یک بررسی جدید را بپذیریم، پاسخ این پرسش مثبت است، به خصوص اگر فرد دچار بیماری شدیدی باشد.

غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند.

دره‌ی چریک یا چریش، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری طبیعی استان خراسان رضوی به ویژه در فصل بهار است.

همه ما از خاصیت میوه‌ها و سبزیجات برای جسم و جان آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها و سبزیجات حتی از گوشت آن‌ها سالم ترند. پوست موز نیز دارای خاصیت بسیار برای سلامت بدن و پوست است.

نوشیدنی‌های دارای فیبر می‌توانند میان وعده خوبی برای کودکان باشند و مایعات بدن آن‌ها را تامین کنند.

بی خوابی موجب بروز عوارضی همچون گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه می‌شود

به‌دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغ‌های اطراف شیراز، 29 پزشک به‌علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.