یک‌شنبه 13 خرداد 1403

میلان تورین را دست خالی ترک کرد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
میلان تورین را دست خالی ترک کرد

آخرین بازی خارج از خانه نایب قهرمان سری A در فصل 24-2023 با ثبت یک شکست در کارنامه این تیم همراه شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل پایانی سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) دو بازی برگزار شد که در دومین بازی از ساعت 22:15 در ورزشگاه المپیک تورین، تیم فوتبال تورینو پذیرای میلان بود و موفق شد میهمان پرآوازه‌اش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

تورینو با گل‌های دووان زاپاتا در دقیقه 26، ایوان ایلیچ در دقیقه 40 و دریکارد رودریگس در دقیقه 46 از میلان پیش افتاد و روسونری در دقیقه 55 به وسیله اسماعیل بن‌ناصر از روی نقطه پنالتی تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

این آخرین بازی خارج از خانه روسونری در این فصل بود که این تیم را 74 امتیازی نگه داشت. البته پیروزی یا شکست در این بازی فرقی در جایگاه شاگردان استفانو پیولی ایجاد نمی‌کرد چرا که آنها از این جایگاه بالاتر می‌رفتند و نه به سبب اختلاف 7 امتیازی‌شان با بولونیا، به رده پایین‌تر سقوط می‌کردند.

سرمربی سابق رم گزینه اصلی هدایت میلان شد

پیش از این بازی اما آتالانتا، فینال لیگ اروپا موفق شد میزبانش لچه را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. با این نتیجه آتالانتا از باقی ماندن در 5 رده بالای جدول سری A و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اطمینان حاصل کرد. با این وجود اگر شاگردان گاسپرینی بتوانند در فینال لیگ اروپا بایرلورکوزن را شکست دهند و فصل جاری را هم در جایگاه بالاتر از رده پنجم به پایان نرسانند، تیم ششم سری A هم سهمیه لیگ قهرمانان خواهد گرفت.

دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم سری A امروز پیگیری می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ساسولو - کالیاری اودینزه - امپولی مونتزا - فروزینونه اینتر - لاتزیو رم - جنوا

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها با 92 امتیاز صدرنشین است، میلان با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن بولونیا و یوونتوس هر دو با 67 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.