یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آتش نشانی

آتش نشانی

وب‌گاه فرارو

دبیر اجرایی اولین همایش فناوری‌های مهندسی ایمنی حریق گفت: «در کل کشور 134 هزار ساختمان ناایمن وجود دارد که ضروری است این ساختمان‌های تجمعی ایمن‌سازی شوند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حاشیه همایش فناوری‌های مهندسی ایمنی حریق با موضوع بررسی حریق گاندی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در زمینه کاهش حوادث به ویژه حریق باید فرهنگ سازی گسترش یابد و این موضوع با آموزش امکان پذیر است و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند تا آمار حوادث کاهش یابد. وی افزود: پر تکرارترین توصیه به شهروندان این است...

وب‌گاه الف

دفتر سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی بسته شد که حدود 2700 ناشر و کتاب فروش در بخش حضوری و مجازی 11 روز پرمشغله را پشت سر گذاشتند تا فروش بیش از 3 میلیون نسخه کتاب را تا روز پایانی رقم زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش‌سوزی در تعویض روغنی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش سوزی در تعویض روغنی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. در این ویدئو حسن داوری، فرماندار مشهد بود که کت و شلوار به تن دارد و وسط سیل ایستاده و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کند که به کدام سمت بروند. کاری که وظیفه و تخصص نیرو‌های پلیس راهور است. منتقدان به این رفتار داوری معتقد بودند در شرایطی که بحران کل شهر را دربر گرفته بود، بهتر بود فرماندار بر حوزه اصلی کار خود که همان فرماندهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

وب‌گاه فرارو

ظهر جمعه دو جوان 31 ساله و 28 ساله در اثر شنا در آبشار شلماش سردشت دچار غرق شدگی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش نیم ساعته و کم سابقه باران در مشهد موجب فوت حداقل 8 نفر در این شهر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد عزل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران مجددا در نقاط مختلف مشهد آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: همه استانداری‌ها باید به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای شهر مشهد درباره آمار تلفات سیل گفت: طبق آخرین آمار 7 نفر فوت کرده و 12 نفر هم مفقود شده‌اند. برخی از مفقودی‌ها بچه‌هایی هستند که مدارسشان تعطیل شده بود؛ البته باید آخرین آمارها را اخذ کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.