دوشنبه 7 خرداد 1403

آلودگی هوا

آلودگی هوا

وب‌گاه گسترش

استاد گروه زیست‌شناسی مولکولی یک دانشگاه در کشور عمان، توضیح می‌دهد که دانشمندان این دانشگاه چگونه با استخراج روغن از دانه‌های خرما، توانستند سوخت زیستی تولید کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به کاهش قابل ملاحظه تعداد روزهای آلوده تهران در سال جاری گفت: به‌طور قطع با انجام اقداماتی مانند اجرای روش‌های کنترلی نظیر جدی گرفتن معاینه فنی برای تمام وسایل نقلیه اعم از سواری، موتورسیکلت و دیزل از غلظت آلاینده‌های هوا کاسته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون استاندار اصفهان با اشاره به سه اقدام و پروژه های مهم مورد تاکید رئیس جمهور شهید برای اصفهان گفت: توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته از تأکیدات رئیس جمهور شهید، در سفر به اصفهان بود.

وب‌گاه گسترش

ناترازی بنزین، مدت هاست که در کشور وجود دارد و آنطور که شمخص است بی کیفتی خودروهای داخلی عامل اصلی این ماجرا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در سال 2008، 25 می (5 خرداد) توسط انجمن‌های علمی تیرویید بین المللی به عنوان روز جهانی تیرویید و سپس با توجه به اهمیت تیرویید در سلامت، هفته اطلاع رسانی تیرویید تعیین شد. هدف از این نام گذاری روز و هفته تیرویید، ارتقای دانش همگانی و همچنین افزایش توانایی و مهارت علمی پزشکان و دیگر ارایه دهندگان خدمات سلامتی در ارتباط با غده تیرویید و نقش آن در...

وب‌گاه مشرق نیوز

ناترازی بنزین دلایل متعددی دارد که کارشناسان مهمترین دلیل آن را خودروهای فرسوده می دانند، خودروهایی که علاوه بر آلودگی هوا بر اقتصاد کشور هم لطمه زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دشت‌های پر از پلاستیک در گوشه گوشه کشور، گویی به بافت خارج از شهر تبدیل شده اند، چون به محض اینکه پا را از شهر بیرون می‌گذاری با انبوهی از انواع پسماند‌ها در گوشه و کنار جاده مواجه می‌شوی، گویی در دو طرف جاده جنگلی از پلاستیک رشد کرده است، روی هر بوته و شاخه درختی پلاستیک‌ها رقص کنان خودنمایی می‌کنند؛ البته این روز‌ها به نظر می‌رسد زباله‌ها پا...

وب‌گاه گسترش

افندی زاده گفت: گزینه های مختلف درخصوص توسعه و احداث خطوط انبوه بر ریلی، انبوه بر غیرریلی، اتوبوسرانی و شبکه شبه همگانی توسط این سازمان مورد بررسی و تحلیل‌های ترافیکی و اقتصادی قرار گرفت و سرانجام نقشه راه حمل و نقلی ریلی و مجوز توسعه شبکه حمل و نقل همگانی شهر در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تصویب شد.

وب‌گاه عصر ایران

در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای کاهش آلودگی هوا و به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی، وزارت کشور مجوز پلاک تاکسی را برای 4 خودروی برقی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی ذوالنوری برای ریاست مجلس خیز برداشت. مجتبی ذوالنوری برای ریاست مجلس خیز برداشت. به گزارش عرشه آنلاین، منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذوالنوری درباره پیش‌بینی‌اش از کاندیداهای ریاست مجلس دوازدهم گفت: فکر نمی‌کنم برای کرسی ریاست مجلس بیشتر از 3 الی 4 نفر کاندیدا شوند چراکه سمتی نیست که مانند نایب رئیسی، ریاست کمیسیون یا دبیری هیأت رئیسه افراد زیادی برای آن کاندیدا شوند.

وب‌گاه الف

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تصاحب صندلی ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ گفت: «تردد موتور سیکلت سواران به یک معضل تبدیل شده است، به این دلیل که موتور سیکلت‌ها در داخل کشور پلاک دارند ولی هویت ندارند، به این معنا که تخلف می‌کنند اما قابل پیگیری نیستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت در دوره یازدهم مجلس (از منتقدان دولت سیزدهم و برخی از مصوبات مجلس یازدهم) به بررسی فعالیت و عملکرد 4 ساله یازدهمین دوره از پارلمان کشور پرداخت