جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقرر شده اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است. پیگیری‌های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه 2 میلیون تومان خواهد بود. از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آن‌ها واریز شده است.

وب‌گاه فرارو

محمد جمالی آرند، سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای دیوان عدالت اداری باید اجرا شود و از حقوق دانشجو معمان به میزان استفاده از خدمات کسر شود. وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان گفت: رای دیوان عدالت اداری باید اجرا شود و از حقوق دانشجو معمان به میزان استفاده از خدمات کسر شود. وزیر آموزش و پرورش درباره لغو کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان...

خبرگزاری دانشجو

مهرداد عظیمی گفت: بر اساس قرارداد منعقده با آموزش و پرورش 200 هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل فرآیند واریز هدیه 2 میلیون تومان وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان آغاز شد. دقایقی قبل فرآیند واریز هدیه 2 میلیون تومان وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی قبل فرآیند واریز هدیه 2 میلیون تومان وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد. اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید. این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال بزرگترین استخدام تاریخ کشور رخ خواهد داد، گفت: بیش از 72 هزار و 19 معلم جدید در سه گروه مربیان پرورشی، معلمان ابتدایی و دبیران و هنرآموزان استخدام خواهیم داشت و این غیر از حدود 20هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است که جذب می‌شوند؛ به عبارتی در صورتی که از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود 90 هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

علی فرهادی از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.