دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از گریه کردن وزیر ارشاد بعد از دریافت خبر شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراهش منتشر شد. در این ویدئو، گریه وزیر ارشاد پس از شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس فتا به کاربران فضای مجازی درباره شهادت ابراهیم رئیسی هشدار داد. پلیس فتا به کاربران فضای مجازی درباره شهادت ابراهیم رئیسی هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، پلیس فتای فراجا درخصوص حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند. برخی بازیگران و هنرمندان به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند. به گزارش عرشه آنلاین، هنرمندان همچون چهره‌های شناخته شده دیگر در صفحات مجازی خودشان نسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف، ویر خارجه دولت رئیسی در گفتگو با بخش خبری صداسیما ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه وی گفت: مقصر فاجعه دیروز ایالات متحده است که فروش هواپیما و قطعات هوانوردی به ایران را تحریم کرده است. ظریف، ویر خارجه دولت رئیسی در گفتگو با بخش خبری صداسیما ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه وی گفت: مقصر فاجعه دیروز ایالات متحده است که فروش هواپیما و قطعات هوانوردی به ایران را تحریم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله نسبتا شدیدی ملایر را لرزاند. زلزله نسبتا شدیدی ملایر را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، لحظاتی پیش در دو مرتبه با فاصله‌های کم زلزله نسبتا شدیدی ملایر را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عراقچی به شهادت امیرعبداللهیان و رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد. عراقچی به شهادت امیرعبداللهیان و رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: هیچ اختلالی در سیاست خارجی کشور رخ نخواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آذربایجان به شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراهش واکنش نشان داد. رئیس جمهور آذربایجان به شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراهش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به مقام معظم رهبری، شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه ویراستی خود، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی تهران تا 50 سال آینده حداقل 7 میلیون قبر نیاز داریم. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی تهران تا 50 سال آینده حداقل 7 میلیون قبر نیاز داریم. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به احداث 2 آرامستان جدید تهران در سال جاری از کاهشی شدن آمار دفن در بهشت زهرا (س) از سال آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام سوانح هوایی هواپیما‌های حامل مسئولان سیاسی به خوشی تمام نشد و پس از انقلاب دست کم در چهار مورد لطماتی جدی وارد کرد 26 مرداد سال 1359 آیت الله منتظری در پیامی خداوند را شکر کرد که ابوالحسن بنیصدر را به شکلی معجزه آسا از سانحه هوایی نجات داده است؛ نخست وزیر و دیگر مقامات نیز از این مسأله ابراز خرسندی و رضایت کردند. اما تمام سوانح هوایی هواپیما‌های حامل مسئولان سیاسی به خوشی تمام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم در شبکه دو تلویزیون منتشر شد. لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم در شبکه دو تلویزیون منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، ویدیویی از لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه فرارو

معاون اسبق آموزش متوسطه گفت: اگر معلمان از طریق بستر فضای مجازی از دانش آموزان به‌عنوان ابزاری برای مطرح کردن خود در جهت منافع شخصی استفاده کنند، این کار کرامت و جایگاه معلمان را زیر سؤال برده و این خود تخلف است و باید با آن برخورد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش به شهادت رئیس جمهور و همراهانش واکنش نشان داد. وزیر آموزش و پرورش به شهادت رئیس جمهور و همراهانش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه ویراستی خود، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی پورعلی گنجی برای اشکان دژاگه یک استوری منتشر کرد. مرتضی پورعلی گنجی برای اشکان دژاگه یک استوری منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، 3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.