دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگزینی آموزش و پرورش تغییرات حقوق اردیبهشت ماه 1403 فرهنگیان و معلمان را اعلام کرد. کارگزینی آموزش و پرورش تغییرات حقوق اردیبهشت ماه 1403 فرهنگیان و معلمان را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کارگزینی آموزش و پرورش تغییرات حقوق اردیبهشت ماه 1403 فرهنگیان و معلمان نوشت:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 سناریوی رسانه‌ای اسرائیلی در واقعه شهادت آیت‌الله رئیسی مشخص شد. 6 سناریوی رسانه‌ای اسرائیلی در واقعه شهادت آیت‌الله رئیسی مشخص شد. به گزارش عرشه آنلاین، از روز گذشته و همزمان با اعلام سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در کنار موج اتحاد و دعاهای مردمی و همچنین وحدت جریان‌های سیاسی و اجتماعی در ایران، برخی کمپین‌های رسانه‌ای ملهم از سیاست‌های اسرائیلی نیز به منظور بهره‌برداری از این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اقدام به معرفی باشگاه ها در حوزه‌های مختلف برای دریافت مجوز حرفه ای کرد. کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اقدام به معرفی باشگاه ها در حوزه‌های مختلف برای دریافت مجوز حرفه ای کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صبح امروز تصمیم خود در خصوص اعطای مجوز به تیم‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان را گرفت که طی آن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان برداشت یارانه نقدی اردیبهشت ماه از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شد. زمان برداشت یارانه نقدی اردیبهشت ماه از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، یارانه کمک معیشتی مرحله 159 مربوط به اردیبهشت ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات کشاورزی قیمت خرید تضمینی جو را برای سال 1403 مصوب کرد. شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات کشاورزی قیمت خرید تضمینی جو را برای سال 1403 مصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیرخانه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات کشاورزی در این خصوص گفت: قیمت تضمینی جو تولید داخل برای سال 1403 طی جلسه‌ای در این شورا به تصویب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفحه اینستاگرام ابراهیم رئیسی پس از شهادت ایشان یک استوری منتشر کرد. صفحه اینستاگرام ابراهیم رئیسی پس از شهادت ایشان یک استوری منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک مهمانی شبانه بر اثر درگیری یک نفر با ضربات چاقو به قتل رسید. در یک مهمانی شبانه بر اثر درگیری یک نفر با ضربات چاقو به قتل رسید. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی فردیس گفت: فردی که در درگیری فامیلی مرتکب قتل یک نفر شده بود، در کمتر از 48 ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، متن پیام به این شرح است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبرنگار سرشناس در مورد لغو نشست غیرمستقیم آمریکا و ایران ادعایی را مطرح کرده است. یک خبرنگار سرشناس در مورد لغو نشست غیرمستقیم آمریکا و ایران ادعایی را مطرح کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال ادعا کرد:

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی منتشر کرد. یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی که مربوط به زمان بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بوده، منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه برگزار می شود افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا برگزار می شود برگزاری افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه در غیاب دو عضو فقید این مجلس برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اوسمار ویرای برزیلی در حالی که مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت، با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است. اوسمار ویرای برزیلی در حالی که مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت، با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است. در حالی که در روزهای گذشته خبرهای مثبتی از مذاکره باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا به گوش می‌رسید، این مربی برزیلی با چند پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز آخرین مهلت پذیرش اسناد درمان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته سال 1402 است. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد خسارت درمانی سال 1402 صرفا تا پایان اردیبهشت سال 1403 می باشد. امروز آخرین مهلت برای بازنشستگان کشوری است تا مدارک و اسناد خسارت های پزشکی را به شعی و نمایندگی های شرکت آتیه سازان تحویل دهند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد. رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، رسول خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک با انتشار یک شعری در اینستاگرامش به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کند. عیسی آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کند. به گزارش عرشه آنلاین، قرارداد چند بازیکن کلیدی پرسپولیس در حالی در پایان فصل به اتمام می‌رسد که عیسی آل‌کثیر هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.