دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه ویراستی خود، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی تهران تا 50 سال آینده حداقل 7 میلیون قبر نیاز داریم. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی تهران تا 50 سال آینده حداقل 7 میلیون قبر نیاز داریم. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به احداث 2 آرامستان جدید تهران در سال جاری از کاهشی شدن آمار دفن در بهشت زهرا (س) از سال آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام سوانح هوایی هواپیما‌های حامل مسئولان سیاسی به خوشی تمام نشد و پس از انقلاب دست کم در چهار مورد لطماتی جدی وارد کرد 26 مرداد سال 1359 آیت الله منتظری در پیامی خداوند را شکر کرد که ابوالحسن بنیصدر را به شکلی معجزه آسا از سانحه هوایی نجات داده است؛ نخست وزیر و دیگر مقامات نیز از این مسأله ابراز خرسندی و رضایت کردند. اما تمام سوانح هوایی هواپیما‌های حامل مسئولان سیاسی به خوشی تمام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم در شبکه دو تلویزیون منتشر شد. لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم در شبکه دو تلویزیون منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، ویدیویی از لحظه اعلام خبر شهادت رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه فرارو

معاون اسبق آموزش متوسطه گفت: اگر معلمان از طریق بستر فضای مجازی از دانش آموزان به‌عنوان ابزاری برای مطرح کردن خود در جهت منافع شخصی استفاده کنند، این کار کرامت و جایگاه معلمان را زیر سؤال برده و این خود تخلف است و باید با آن برخورد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش به شهادت رئیس جمهور و همراهانش واکنش نشان داد. وزیر آموزش و پرورش به شهادت رئیس جمهور و همراهانش واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش در پیامی در صفحه ویراستی خود، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی پورعلی گنجی برای اشکان دژاگه یک استوری منتشر کرد. مرتضی پورعلی گنجی برای اشکان دژاگه یک استوری منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. شب گذشته سه مامور پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در نارمک به شهادت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، 3 مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت های ظریف وزیر سابق امورخارجه در برنامه زنده بعد از خبر شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه در صداوسیما منتشر شد. صحبت های ظریف وزیر سابق امورخارجه در برنامه زنده بعد از خبر شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه در صداوسیما منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز پس از ساعتها جستجو برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه آن توسط منابع رسمی تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف، محسنی اژه‌ای و مخبر مسؤول برگزاری انتخابات زودهنگام تا 18 تیر محمد مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد در صورت استعفا، فوت، غیبت بیش از دوماه رئیس‌جمهور معاون اول رئیس‌جمهور اختیارات ایشان را با موافقت رهبری به عهده خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر اعضای کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهور منتشر شد. تصویر اعضای کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهور منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز پس از ساعتها جستجو برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه آن توسط منابع رسمی تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از انتقال پیکر شهدا توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران نیروی زمینی ارتش به مناطق پایین دست منتشر شد. تصاویری از انتقال پیکر شهدا توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران نیروی زمینی ارتش به مناطق پایین دست منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز پس از ساعتها جستجو برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه آن توسط منابع رسمی تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی شهادت رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت روحانی شهادت رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت این مصیبت بزرگ را با تکریم به‌یادماندنی شهدای گرانقدر توسط مردم عزیز و تقویت انسجام اجتماعی طی خواهیم کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تعطیلی دانشگاه‌های ایران و لغو امتحانات در پی شهادت رئیس جمهور اعلام شد جزئیات تعطیلی دانشگاه‌های ایران و لغو امتحانات در پی شهادت رئیس جمهور اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت علوم در مورد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور در واقعه ناگوار سقوط بالگرد توضیح داد.

وب‌گاه تابناک

در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزارت خانه های آموزش و پرورش و علوم توضیحاتی را در مورد فعالیت مدارس و دانشگاه ها اعلام کردند.