دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتراض باشگاه پرسپولیس در مورد کاپیتان سرخپوشان رد شد اعتراض باشگاه پرسپولیس در مورد کاپیتان سرخپوشان رد شد کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کاپیتان این تیم را رد کرد.

وب‌گاه فرارو

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخن‌گوی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین‌شده خبر داد و گفت: «از دانش‌آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: شهادت خادم الرضا علیه السلام؛ حضرت آیت الله رئیسی در ایام متعلق به امام هشتم صلوات الله علیه ایران اسلامی را در سوگ و ماتمی بزرگ فرو برد و ایران اسلامی امروز رئیس جمهوری را از دست داد که در مردمی بودن و مردمداری مانند شهید رجایی در مظلومیت همانند شهید بهشتی و در مجاهدت بسان شهید سلیمانی می‌درخشید و تا همیشه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند. به گزارش عرشه آنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام مهم رهبر انقلاب صادر شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفتند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی مکمل ها به افزایش طول عمر کمک می کند. برخی مکمل ها به افزایش طول عمر کمک می کند. به گزارش عرشه آنلاین، در کنار داشتن یک سبک زندگی سالم شامل رژیم غذایی متعادل، فعالیت بدنی و خواب کافی، مکمل‌هایی وجود دارند که به داشتن دوران پیری سالم کمک می‌کنند و حتی در صورت مصرف منظم می‌توانند طول عمر شما را افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود احمدی نژاد با صدور پیامی درگذشت آقای رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیات همراه وی در فاجعه سقوط بالگرد را تسلیت گفت محمود احمدی نژاد با صدور پیامی درگذشت آقای رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیات همراه وی در فاجعه سقوط بالگرد را تسلیت گفت متن این پیام به شرح زیر است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور شناسایی و بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی و تیم همراهش کشف شد. محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور شناسایی و بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی و تیم همراهش کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی رغم اینکه اعلام شده بود مجلس فردا جلسه علنی ندارد فردا مجلس جلسه علنی خواهد داشت. علی رغم اینکه اعلام شده بود مجلس فردا جلسه علنی ندارد فردا مجلس جلسه علنی خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تصمیم هیات رئیسه، مجلس شورای اسلامی فردا جلسه علنی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش یک توییت منتشر کرد. قالیباف در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش یک توییت منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس درپی شهادت رئیس جمهور و همران نوشت: در قلب ملت ایران جا داشتی و یادت جاودانه شد. عزیز دل ملت ایران، رفیق جان، یار با صفا و صادق امام و رهبری سفرت بخیر. ما را فراموش نکن، دست این برادرت را هم بگیر و سلام ما را به حاج قاسم برسان....

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه فوق العاده هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور برگزار شد جلسه فوق العاده هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور برگزار شد ، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصویر از پیکر منتسب به رئیس‌جمهور شهید منتشر شده است اولین تصویر از پیکر منتسب به رئیس‌جمهور شهید منتشر شده است به گزارش عرشه آنلاین، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه در گفت و گویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت عملیات جست و جوی سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه گفت: در حال انتقال پیکر شهدای مطهر به تبریز هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی در پی شهادت رئیس جمهور یک اطلاعیه مهم صادر کرد. وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی در پی شهادت رئیس جمهور یک اطلاعیه مهم صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران از تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان انتقاد کرد. حقوق بازنشستگان همچنان پرداخت نمی شود طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، قرار است پرداخت مستمری بازنشستگان کارگری از بیستم هر ماه آغاز و براساس حروف الفبا تا پایان ماه انجام شود ولی این ماه که افزایش مستمری بازنشستگان در سال جدید اعمال شده، پرداخت‌ها عقب افتاده؛ اکنون بیش از یک هفته است که هیچ مستمری‌ای به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد. جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد. به گزارش عرشه آنلاین، در جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور بر ادامه خدمت رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تاکید شد.