دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت هند به احترام رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران، یک روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم با بیان اینکه سید محرومان، شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیق به بزرگ‌مردان شهید رجائی و باهنر پیوستند، گفت: خون شهدا تضمین کننده یکپارچگی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی رسمی، درگذشت (شهادت) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بورل گفت: اتحادیه اروپا درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و دیگر مقامات ایرانی حاضر در سانحه اندوهبار سقوط بالگرد در روز یکشنبه را تسلیت می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی با ارسال پیام های جداگانه به «محمد مخبر» مدیر قوه مجریه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکرهای مطهر شهدا به سپاه عاشورا منتقل می شود و برنامه ای برای تشییع شهدا در وادی رحمت تبریز و گلزار شهدای این شهر وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد حامل آن‌ها را تسلیت گفته و با خانواده قربانیان این سانحه و مردم ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل با انتشار یک بیانیه به نمایندگی از این اتحادیه، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل با انتشار یک بیانیه به نمایندگی از این اتحادیه، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبرنگار سرشناس در مورد لغو نشست غیرمستقیم آمریکا و ایران ادعایی را مطرح کرده است. یک خبرنگار سرشناس در مورد لغو نشست غیرمستقیم آمریکا و ایران ادعایی را مطرح کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال ادعا کرد:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهوری کشورمان و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای درگذشت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات ایرانی در سانحه غم انگیز بالگرد روز یکشنبه را تسلیت می‌گوید. در این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا با خانواده‌های قربانیان و شهروندان ایرانی آسیب دیده ابراز همدردی می‌کند. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان...

وب‌گاه گسترش

آنطور که از شواهد مشخص است، ممنوعیت صادرات بنزین روسیه به صورت موقتی برطرف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان در دستوری درپی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.