دوشنبه 14 خرداد 1403

احمد جنتی

احمد جنتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه راه رسیدن به کاخ ریاست‌جمهوری باید برای هر جناح، یک مسیر و راه باشد اما برای اصولگرایان این راه بسیار هموار و بدون دغدغه و برای اصلاح‌طلبان بسیار پرپیچ‌وخم است. روزنامه سازندگی در گزارشی نوشت: اگرچه راه رسیدن به کاخ ریاست‌جمهوری باید برای هر جناح، یک مسیر و راه باشد اما برای اصولگرایان این راه بسیار هموار و بدون دغدغه و برای اصلاح‌طلبان بسیار پرپیچ‌وخم است. به همین دلیل اصلاح‌طلبان...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه راه رسیدن به کاخ ریاست‌جمهوری باید برای هر جناح، یک مسیر و راه باشد اما برای اصولگرایان این راه بسیار هموار و بدون دغدغه و برای اصلاح‌طلبان بسیار پرپیچ‌وخم است. به همین دلیل اصلاح‌طلبان ناگزیر به این هستند با چندین کاندیدا وارد انتخابات شوند و نهایتاً روی یک گزینه اجماع کنند اما اصولگرایان این مساله و مشکل را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه ها مورد بررسی قرار گرفت و اعتبارنامه 290 منتخب مجلس دوازدهم همگی تأیید شدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امیدواریم انتخاباتی در تراز قانون اساسی را شاهد باشیم، گفت: همه افرادی که به هر نحو در این انتخابات نقشی بر عهده دارند باید قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وب‌گاه الف

دبیر شورای نگهبان از مجلس دوازدهم خواست پیام مقام معظم رهبری را نقشه راه خود بداند و افزود: قانون سرلوحه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان در پیامی درگذشت مادر دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به رغم خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی محسن مهرعلیزاده برای کاندیداتور در انتخابات به تصمیم قطعی نرسیده و در حال رایزنی با بزرگان و احزاب اصلاح‌طلب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی که قصد نامزدی در انتخابات هیات رئیسه را دارند فردا مستقلاً در صحن مجلس اعلام نامزدی می‌کنند. نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی که قصد نامزدی در انتخابات هیات رئیسه را دارند فردا مستقلاً در صحن مجلس اعلام نامزدی می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد صالح جوکارنایب رئیس فراکسیون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در پیامی درگذشت مادر حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عکس از مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در خانه ملت به شدت مورد توجه قرار گرفته است. یک عکس از مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در خانه ملت به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، خواهر و برادر راه یافته به مجلس دوازدهم در مراسم افتتاحیه با یکدیگر عکس گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای نگهبان به دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیت فرستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان در پیامی درگذشت مادر حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد که حاشیه‌های جالبی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواهر و برادر راه یافته به مجلس دوازدهم در مراسم افتتاحیه با یکدیگر عکس گرفتند. خواهر و برادر راه یافته به مجلس دوازدهم در مراسم افتتاحیه با یکدیگر عکس گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین، ابوالقاسم جراره که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس راه یافته امروز با خواهرش فاطمه جراره که از حوزه انتخابیه هرمزگان در مجلس حضور دارد، در افتتاحیه مجلس دوازدهم حاضر شدند و با یکدیگر عکس انداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهره جدی احمد جنتی در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در شبکه های اجتماعی وایرال شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری تازه از حضور سران کشوری و لشکری در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ببینید. در این تصاویر چهره جدی احمد جنتی توجهات را به خود جلب کرد.