دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

خبرگزاری تسنیم

4 جوان ایرانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود، گامی بلند در مسیر خودکفایی صنعت خودرو برداشتند و موفق به تولید نمونه اولیه سنسور نور و باران برای خودرو شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار بارش‌زای جدید اواسط هفته از نیمه غرب استان فعال می‌شود و اوج فعالیت آن روز چهارشنبه خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، سقوط از ارتفاع و ایجاد روان آب جاده‌ای، شهری و روستایی در مناطق مختلف استان وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیر گروه بیماری‌های واگیر در یک استان اعلام کرد که سال گذشته بیش از 23 هزار نفر به‌دلیل حیوان‌گزیدگی به مراکز درمان پیشگیری هاری در این استان مراجعه کرده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیلا امینی اظهار داشت: از روز سه شنبه یکم خرداد تا پایان هفته با ورود سامانه ناپایدار از سمت غرب و شمال غرب شاهد ناپایداری خواهیم بود که اوج فعالیت آن در روز چهارشنبه است و همه مناطق استان را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه فرارو

با گذشت چند دهه از جنگ ایران و عراق، ملیت و تعداد اسرای خارجی حاضر در کشور تغییر کرد. اسفند 1401 بود که معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: «اکنون حدود هفت هزار اتباع خارجی در زندان‌های کشور ما هستند که 6 هزار و 620 زندانی از اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع پاکستان، عراق، ترکیه، هند و جمهوری آذربایجان بیشترین تعداد زندانی را در ایران دارد.» در همان سال بود که وزارت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط‌شکنان مثال‌زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می‌درخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکران بزرگ این استان، فرماندهان فراموش ناشدنی تاریخ اسلام و ایران هستند و اینجا مانند دارخوین قطعه‌ای از بهشت خداست.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد.

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

کارکنان شهرداری اصفهان طی تماسی خواستار بررسی و حل مشکات خود در تبدیل وضعیت استخدامی از شرکتی به رسمی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات شمشیربازی آزاد دختران کشور در سالن شمشیربازی کاج یزد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد خبر داد.