جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه جاری خبرداد.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: برای به میدان آوردن مردم در جهت تحقق اهداف شعار سال و بخش خصوصی از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد و این مهم در دستور کار است.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه جاری خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات عوامل شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان، حکم قصاص نفس برای متهم ردیف اول این پرونده صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، عملیات اجرایی پروژه خط 9 مترو تهران آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: رسیدگی به پرونده فرزندان معاون اول به صورت علنی است و افراد می‌توانند آزادانه در دادگاه شرکت کنند و از آن مطلع شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه برگزار و جهانگیر به سوالاتی درباره آخرین وضعیت پرونده همدستان «بابک زنجانی»، دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه، اقدامات انجام شده در پرونده بیماران پروانه‌ای، آخرین وضعیت نصب دوربین در دادسراها و برخی دیگر از سوالات حوزه قضایی پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهانگیر در پاسخ به سوالی درباره علت غیرعلنی بودن دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه و انتشار برخی اخبار مربوط به آن صرفا از طریق یک رسانه، گفت: بی‌شک مسئله مبارزه با فساد در هر بعدی حتی اگر به فرزندان مسئولان کشور و حتی دستگاه قضایی برگردد، جزو افتخارات قوه قضاییه است که نشان می‌دهد در این زمینه پیشتاز است و نشان می‌دهد در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد و بدون ملاحظه‌کاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه، بابک زنجانی، ماجرای روغن‌های آلوده، کوروش کمپانی و مسمومیت‌های اخیر برخی پزشکان در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده مسمومیت‌های اخیر در شیراز را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر جاموسی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 6 سارق حرفه‌ای منزل در تهران خبر داد.

وب‌گاه تابناک

6 قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان داخلی، امروز با حضور آنلاین رئیس‌جمهوری امضا شد. افتتاح هفتادویکمین سایت 5G ایرانسل در استان البرز و بهره‌برداری از دو سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در استان‌های کرمان و کردستان، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که در آستانه روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، در حضور رئیس‌جمهوری افتتاح...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان البرز از کشف فرار مالیاتی به ارزش 14 میلیارد ریال و دستگیری مدیرعامل متخلف یک شرکت در این رابطه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی ارجاع یک فقره پرونده بررسی خرید اینترنتی با وجوه کلاهبرداری شده از طریق فیشینگ، تیم ویژه‌ای از کارشناسان پلیس فتای استان البرز رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از انقلاب تاکنون، 12 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است اما براساس آمارهای غیر رسمی انتخابات مجلس دوازدهم، رکورددار کمترین میزان مشارکت در 45 سال گذشته بوده است.