دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان ایلام

استان ایلام

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی انجام شده در حالی که همچنان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج مستقر در استان ایلام گفت: استان ایلام دارای تاریخ بسیار کهن و فرهنگ غنی است که در آن قومیت‌های غیور و متعدد در طول سال‌های مختلف در کنار هم با صلح و صفا زندگی کردند. «ایلام» تاریخ درخشانی...

وب‌گاه الف

20 هزار تن ذرت و 7400 تن جو در معرض فساد در استان ایلام تعیین تکلیف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همیشه باید آماده رویارویی با دشمنان باشیم، گفت: پاداش مجاهدت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، خادمی زائران اباعبدالله (ع) است.

وب‌گاه فرارو

قاتل 18 ساله ایلامی که ماه گذشته در استان تهران با استفاده از یک جام شیشه نوشابه یک نفر را به قتل رسانده بود، لحظاتی پیش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

قاتل 18 ساله ایلامی که ماه گذشته در استان تهران با استفاده از یک جام شیشه نوشابه یک نفر را به قتل رسانده بود، لحظاتی پیش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی، «علی هوشمند» را به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب نمود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ثبت شاهنامه به زبان کُردی در فهرست آثار ناملموس کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان جهادگر توسط رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تقدیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، 24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند. اولین جشنواره ملی معلمان جهادی امروز برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

هم‌اکنون مخازن سدهای دز در خوزستان، ارس در آذربایجان شرقی، جگین در هرمزگان، سد ایلام در استان ایلام، خیرآباد و پیشین در سیستان‌وبلوچستان، آزاد و قشلاق در کردستان و رودبار در لرستان به‌طور کامل و صددرصدی پُر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اقدام به موقع حفارمردان، خطر انفجار از چاه اکتشافی دالپری در استان ایلام عبور کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ربیس پلیس راه انتظامی استان ایلام: متاسفانه 2 نفر سرنشین سواری پژو 405 به علت شدت جراحات در دم فوت کردند و راننده وانت نیسان توسط عوامل اورژانس جهت درمان به بیمارستان اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف شدید و مرگبار پژو و نیسان در مسیر سرابله - ایلام 2 کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این که در حال حاضر خرید تضمینی گندم در 7 استان کشور در جریان است، گفت: خرید تضمینی گندم در کشور از مرز یک میلیون و 512 هزار تن فراتر رفته و زیرساخت‌های لازم برای ادامه این پروژه بزرگ فراهم شده است.