جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان بوشهر

استان بوشهر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر از نجات 5 خدمه لنج باری در خلیج فارس توسط شناور ناجی در محدوده آب‌های استان خبر داد و گفت: این شناور باری که به صخره برخورد کرده بود نیمه شناور است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر: موتور لنج مضطر نیز همچنان در وضعیت نیمه غرق قرار داشته و مالک آن در حال انجام فرایند‌های موردنیاز برای شناورسازی موتور لنج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان معیشت بگیر در سال 1403 خبر داد. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان معیشت بگیر در سال 1403 خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، عباس بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری مستمری مددجویان تحت حمایت مشمول معیشت کمیته امداد استان بوشهر 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه الف

مجلس خبرگان رهبری دور ششم در حالی اول خردادماه آغاز بکار می کند که مهمترین وظیفه روزهای آغازین کار این مجلس انتخاب رئیس و هیئت رئیسه آن است.

وب‌گاه الف

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، خلیج فارس از فردا دوشنبه با شدت‌گرفتن وزش بادهای جنوبی تا پایان هفته در برخی از ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال مستمری مددجویان این نهاد 30 درصد افزایش یافته که در این راستا، 550 میلیارد ریال در فروردین ماه به حساب آنها پرداخت شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

بررسی اخبار رسمی منتشر شده نشان می‌دهد از ابتدای فروردین تا 15 اردیبهشت ماه 1403 دست‌کم 23 زن و دختر توسط «همسر، پدر، برادر و خواستگار سابق خود» به قتل رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی...

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از باش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه 11 اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند. مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...