دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نام " محمد مخبر" درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان‌ها افتاد و نامش با واکسن "برکت" گره خورد اما او سال‌های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه دقایقی پیش مناطقی از شهرستان ملایر را لرزاند که بدنبال این اتفاق عده ای از مردم از منازل و سکونتگاه های خود خارج شدند.

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در روز جاری (30 اردیبهشت ماه 1403) وضعیت هوا در شهر شوشتر با شاخص 151 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی (قرمز) قرار دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

کارگردان سینما در افتتاحیه سینما مهر مادر دزفول از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما ایران تقدیر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر شهرستان باوی و در پویش به حرمت امام رئوف و کریمه اهل بیت (ع) می‌بخشم، یک محکوم به قصاص با عفو و بخشش اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: «ثبت تولد اولین گوساله متولد شده گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز با استفاده از دوربین تله‌ای انجام شد.»

وب‌گاه الف

به علت افزایش شدید آلودگی هوا در خوزستان، وضعیت هوای 5 شهر این استان قهوه‌ای و خطرناک شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ثبت تولد اولین گوساله متولد شده گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز با استفاده از دوربین تله ای انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیچ یک از شهرهای استان خوزستان امروز در وضعیت پاک قرار ندارد.

وب‌گاه فرارو

آلودگی هوا در بیست‌ونهمین روز از اردیبهشت‌ماه سال 1403 در نقاط مختلف استان خوزستان به شدت افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

معلمان جهادگر این روزها راوی اخبار امیدبخش برای دانش‌آموزان هستند؛ در این گزارش روایت‌هایی از معلمانی جهادگر داریم که مدرسه روستایی را بعد از 6 سال تعطیلی راه‌اندازی کردند یا معلمی که برای یافتن دانش‌آموزان نیازمند در سوپرمارکت‌ها آگهی می‌دهد!

وب‌گاه عصر ایران

سهم استان خوزستان از «گاز سوزی» بیشتر از سایر استان هاست بطوری که 24 درصد گازهای فلر شده، به استان خوزستان اختصاص دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد، به جز پژمانفر بقیه نمایندگان این شهر حذف شده اند که بارزترین آن حذف جواد کریمی‌قدوسی در جریان این انتخابات بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری از خرید 2 میلیون و پانصد هزار تن گندم در این مدت زمانی خبر داد. وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری از خرید 2 میلیون و پانصد هزار تن گندم در این مدت زمانی خبر داد. محمدعلی نیکبخت در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری از خرید 2 میلیون و پانصد هزار تن...