جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم. وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، سه‌شنبه، در سفر یک‌روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد. نکته قابل‌توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری...

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر گفت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم یک میلیون و 300 هزار نفر در این صندوق بیمه بودند، اما در این دولت تاکنون یک میلیون و 13 هزار نفر عضو جدید زیرپوشش قرار گرفته و بیمه شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه عصر ایران

غار کتله خور واقع در در 165 کیلومتری جنوب باختری استان زنجان با 30 میلیون سال قدمت یکی از مهم‌ترین غار‌های خشکی - آبی ایران است تا کنون 3 طبقه از این غار کشف شده است و می‌توان غار کتله خور را به عنوان منحصر به فردترین و شگفت انگیزترین غار در جهان معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدید‌های خود از محور‌های ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم. وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال قبل ترانزیت جاده‌ای کشور 58 درصد رشد داشت، گفت: نزدیک 15 میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت‌های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آموزشی برای 400 نفر از مربیان و داوران دادرس در شهرستان بندر انزلی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متألهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه ستاد توسعه زیست فناوری با یاری همه بازیگران و فعالین نظام زیست فناوری به دنبال رشد مستمر و متوازن در حوزه‌های مختلف اقتصاد زیستی با توجه به فناوری‌های آینده ساز است، اظهارداشت: قطعاً رسالت و مأموریت ستاد توسعه زیست فناوری محدود به حوزه...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال در نخستین روز اردیبهشت چندین جلسه مهم را در دفتر خود پشت سر گذاشت تا این ماه را چون روزهای پرکار فروردین آغاز کند.