دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان عنوان کرد: از تعداد 14هزار و 115 نفر در استان، بیش از 461 میلیارد تومان وام ودیعه مسکن دریافت کردند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ووشو پاس فراجا گفت: قول می‌دهم با تیم منتخب لیگ موفق به شکست تیم ملی چین شوم و اگر این کار را نکردم در میدان آزادی اعدامم کنند.

وب‌گاه گسترش

بیات منش اظهار کرد: بحث پایش افراد متقاضی در حال انجام است و طبق قانون در کلانشهرها نمی‌توانیم واگذاری زمین داشته باشیم و این زمین باید در شهرهای اطراف تأمین شود که این فرآیند در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت انتشارات ورتا، ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در 2 گروه سنی کودک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی کشور صبح امروز سه‌شنبه در 46 مین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارپگی اراضی کشاورزی با اعلام مطلب فوق افزود: در 11 ماهه سال جاری پلاک‌های ثبتی کشاورزی به لحاظ مساحت نیز 1.6 برابر نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد. محمد احمدی اظهار داشت: از ابتدای...

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که با عنوان «قصه نمایش» ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار شد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شنیده‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در این بسته خبری بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جواد خیابانی گزارشگر قدیمی فوتبال شامگاه دوشنبه با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای استان زنجان، گفت: شرکت در انتخابات نشانه وطن پرستی است و مردم نباید به حرف کسانی گوش دهند که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید.

خبرگزاری تسنیم

جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیدا‌های مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم از انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت حزب متبوعش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد دو محور شریانی بوئین زهرا - ساوه و کنارگذر اصلی اراک و انسداد 16 محور شریانی و غیرشریانی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد دو محور شریانی بوئین زهرا - ساوه و کنارگذر اصلی اراک و انسداد 16 محور شریانی و غیرشریانی کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا فعالیت حضوری شیفت بعد از ظهر مدارس مقطع ابتدایی امروز دوشنبه 7 اسفند ماه لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.