دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متألهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه ستاد توسعه زیست فناوری با یاری همه بازیگران و فعالین نظام زیست فناوری به دنبال رشد مستمر و متوازن در حوزه‌های مختلف اقتصاد زیستی با توجه به فناوری‌های آینده ساز است، اظهارداشت: قطعاً رسالت و مأموریت ستاد توسعه زیست فناوری محدود به حوزه...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال در نخستین روز اردیبهشت چندین جلسه مهم را در دفتر خود پشت سر گذاشت تا این ماه را چون روزهای پرکار فروردین آغاز کند.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته، نشست‌هایی در شورای عالی کار با هدف اصلاح مصوبه مزدی 1403 برگزار شد؛ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که احتمال تغییر مصوبه مزدی زیاد است و به احتمال زیاد برخی از آیتم‌های دستمزد دچار تغییر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

این گزارش به 5 شغل با حقوق 40 میلیون تومان و بالاتر میپردازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ساسان قجر دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم که 2 دوره گذشته آن در شهر زنجان برگزار شد، درباره وضعیت برگزاری سومین دوره این رویداد بین‌المللی تئاتر گفت: دور اول جشنواره پانتومیم به صورت ملی در شهر زنجان برگزار و توسط کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشخیص اینکه جای این بخش از هنر در تئاتر ایران و جشنواره‌های تئاتری خالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و برگزاری جشنواره در انتظار نظر مدیرکل جدید ارشاد استان زنجان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور 1403 به شکل کامل برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: دولت در راستای حمایت از جوانی جمعیت، مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان بیمه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان گفت: تا 26 فروردین امسال، 1359 مادر دارای سه فرزند و بیشتر در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت نام کردند.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس حوزه معدن، وضعیت معادن را ناگوار دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که نرخ مشارکت در زمستان 1402 در 19 استان کشور افزایش یافته است. بدین ترتیب می‌توان گفت عرضه نیروی کار در این استان‌ها بیشتر و بازار کار آن‌ها پویاتر از قبل شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو حدود کیلومتر 30 اتوبان زنجان به قزوین - لاین شمالی - 9 مصدوم برجای گذاشت که توسط تیم های امدادی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان به هم استانی ها توصیه کرد: با توجه به تعطیلی روزهای پیش رو و شرایط جوی اعلام شده از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و به دلیل وقوع رعد و برق از حضور در فضاهای باز و ارتفاعات خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن زراعی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: پیش از این یک اشکال در نظام آموزشی وجود داشت به گونه‌ای که دانش آموزان در نظام آموزش عمومی مشغول به تحصیل بودند، اما سنجش آنان توسط نظام دیگری صورت می‌گرفت. وی با بیان اینکه این موضوع موجب شده بود دانش آموزان پایه دوازدهم و دوره دوم متوسطه از کتاب فاصله بگیرند، اضافه کرد: این دانش...