دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

استان زنجان بیش از 900 روستا را در دل خود جای داده است؛ روستاهایی که شاید برای نوشتن از آنها چند صد جلد کتاب نیز کم باشد؛ روستاهایی که هر یک زیبایی‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده خود را دارند که پرداختن به این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه، عمران و آبادانی را برای ساکنان رقم بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یاستی‌قلعه یکی از دورافتاده‌ترین روستاهای ماهنشان است که هنوز هم زندگی روستایی با همه اصول آن در این روستا جریان دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته با احیای 15 واحد تولیدی در استان برای هزار و 825 نفر اشتغالزایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر 3 حادثه رانندگی طی 3 روز اخیر، 14 نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آذربایجان‌شرقی با دارا بودن مناطق کوهستانی، طبیعت سرسبز ارسباران، مکان‌های تاریخی، فرهنگی و رفاهی یکی از مقصدهای اصلی گردشگری در کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل هنر‌های نمایشی در گزارشی به ارائه آمار وضعیت هنرمندان تئاتر و تولید و اجرای آثار نمایشی در کل کشور پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز یعنی طی هفته جاری و هفته آینده، شاهد بارش‌های مناسبی در اغلب استان‌های کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب در نیمه غربی ایران در آستانه شروع سال جدید خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: «با وجود این که قاعدتاً روز سه‌شنبه، 29 اسفند، میزان تردد‌های جاده‌ای کشور به اوج خود خواهد رسید، اما در این روز، بارندگی‌ها در نیمه‌غربی ایران بسیار شدید خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی کارکنان دولت با مانع اشکالات هیات عالی نظارت مواجه شد طرح ساماندهی کارکنان دولت با مانع اشکالات هیات عالی نظارت مواجه شد هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز در آخرین نشست خبری سال 1402 خود با خبرنگاران گفت طرح ساماندهی کارکنان دولت با اصلاحات و رفع ایرادات که بر روی این طرح انجام شد اکنون شورای نگهبان هیچ نکته و ایرادی نسبت به این طرح ندارد اما با توجه به نامه‌ای...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پس از مرگ دردناک ایلیا 14ساله در دفاع از پدرش، یکی از بستگان این خانواده جزئیات تازه‌ای از حادثه را بازگو کرد. چند روز پس از مرگ دردناک ایلیا 14ساله در دفاع از پدرش، یکی از بستگان این خانواده جزئیات تازه‌ای از حادثه را بازگو کرد. به گزارش عرشه آنلاین، 20اسفند امسال در بلوار امام خمینی شهرستان خرمدره در استان زنجان درگیری خونینی رخ داد که در جریان آن نوجوان 14ساله‌ای به نام ایلیا...