دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به استان زنجان، در هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد توسعه متوازن و پایدار حضور یافت و به تشریح چرایی اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر پرداخت. طهرانچی در این همایش گفت: اتفاقات بزرگی در قرن 21 رخ داده و دنیای پیرامون ما به شدت...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه گسترش

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اعلام کرد که آیین‌نامه‌ی فراهمی تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت مسکن ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به اطلاع رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: مستاجران استان تهران برای دریافت تسهیلات 2 میلیاردریالی ودیعه مسکن باید سریعا اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است. مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است. با پایان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...

وب‌گاه الف

مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر باقری بیان کرد: به حمدالله نظرسنجی‌های چهار روز اخیر نشان می‌دهد که میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق های رای، روند رو به رشدی دارد و آنچه که در این هفته و در چهار روز باقیمانده تا انتخابات، انجام می‌شود قطعاً تاثیر اساسی در ارتقاء حضور پرشور مردم دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سپهر خلجی امروز شنبه در نخستین روز از همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، اطلاع‌رسانی را به عنوان پیشانی و خط مقدم کار در دولت دانست و گفت: مسوولیت اطلاع‌رسانی بر عهده دستگاه‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی است و امید می‌رود با کار جمعی اصلاح و بهبود را در این مسیر رقم بزنیم. وی با...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ورزش‌های رزمی استان زنجان با 40 رشته فعال در مرکز و سطح شهرستانها نیازمند حمایت و نگاه ویژه بخش خصوصی و دولتی است چون مسایل و مشکلات مالی مانع اجرای بسیاری از برنامه‌های آن می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، نامزد‌های دریافت جایزه از سومین دوره مسابقه ملی چهارراه را معرفی کرد.