دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان سیستان و بلوچستان

استان سیستان و بلوچستان

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به دولت درباره اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد. یک نماینده مجلس به دولت درباره اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس یازدهم بوده که امیدواریم با اقدامات سریع از سوی دولت این کار بدون تفسیر رأی اجرایی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هشدار قرمز برای بارش‌های بیش از 100 میلیمتر منتشر می‌شود و حجم خسارات به‌گونه‌ای است که نیاز به امدادرسانی در سطح ملی و اقدامات معین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل از مخاطرات جوی، مانند بارش‌های سیل‌آسا، صادر می‌شود تا مردم و مسوولان آگاه شوند و تمهیدات لازم را بیندیشند. تداوم صدور هشدار در زمان وقوع یک واقعه، فایده‌ای ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین نشست علنی روز یکشنبه -30 اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور 198...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه می‌پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال 1403 کل کشور (بخش دوم جداول) اعاده شده از شورای نگهبان گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گزارش کمیسیون امور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد طرح و بلو به 4 استان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد. البته این گزارش هفته گذشته نیز در دستور کار مجلس قرار داشت، اما نوبت به بررسی آن نرسید و هنوز هم مشخص نیست با توجه به موارد باقی‌مانده فرصتی برای بررسی این طرح در صحن علنی مجلس و در جلسات پایانی مجلس یازدهم شود یا خیر. این طرح که با پیشنهاد دو نماینده استان سیستان و بلوچستان و 49...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور میانگین سن پدران و مادران را در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال 1402 اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای تقسیم استان سیستان و بلوچستان اگر به نتیجه برسیم مراحل بعدی آن در دولت ادامه می یابد و اگر هم مجلس طرحی را تصویب کرد، آن را اجرا می کنیم.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور گفت: «استان سیستان‌وبلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.»

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بسیار وسیعی است که منابع بسیار گسترده دارد و اول تا آخر استان شاید بیشتر از هزار کیلومتر فاصله باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.