دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، گفت: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری احتمال بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید موقتی و احتمال بارش تگرگ در این استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: در این جلسه می‌خواهم راجع به «صورت‌بندی مشارکت» بحث کنیم؛ یعنی...

وب‌گاه فرارو

«شهرداری تهران باید حداکثر بهره وری را از آرادکوه ببرد و در عین حال برای انتقال این مرکز برنامه‌ای می‌داشت که از این رو زمینی حدفاصل بین تهران و استان قم انتخاب و کار مطالعاتی بارگذاری آن نیز شروع شده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (سه شنبه، 25 اردیبهشت) و در آستانه روز جهانی ارتباطات با حضور در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به جلسه نظارت ستادی صبح امروز (سه شنبه) رئیس جمهوری در وزارت ارتباطات گفت: ما امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات توفیق میزبانی رییس جمهوری را داشتیم و همه طرح‌هایی که امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده قم در مجلس گفت: اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل 49 قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد. دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد. به گزارش عرشه آنلاین، شکیبا محبی‌تبار روز سه‌شنبه در نشست رسانه‌ای دومین رویداد جایزه ملی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی طی سال‌های اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی کشورمان زد که هر بار با صبر راهبردی جمهوری اسلامی روبرو شد، اما این بار بعد از حمله به کنسولگری کشورمان و شهادت برخی سربازان جان بر کف ایران اسلامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت است، گفت: کارشکنی‌ها برای توقف خدمت نتوانست دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.