جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان مازندران

استان مازندران

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای استان مازندران خیزش ملت‌های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه را از جمله آثار و برکات خون مطهر شهدا عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

با حضور رئیس جمهور همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله رییسی، رییس جمهور، در اولین روز سفر به استان مازندران با حضور در روستای خرم کلا قائمشهر ضمن افتتاح پروژه های درمانی و عمرانی با فعالان و میانی عرصه تولید و اقتصاد مردمی دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال با وجود گذشت نزدیک به 2 ماه رشد 55 درصدی ترانزیت کالا را به ثبت رساندیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در سال گذشته شاهد رشد 58 درصدی ترانزیت کالا در داخل کشور بودیم که این ترانزیت عمدتاً از مبدا و مقصد بنادر انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جریان دور دوم سفر استانی به مازندران، شامگاه پنجشنبه با خانواده شهدای «خان‌طومان» سوریه در پارک موزه دفاع مقدس ساری دیدار کرد.

خبرگزاری میزان

همزمان با افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید در استان مازندران با حضور رئیس جمهور، به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری میزان

350 واحد گلخانه روستایی احداث شده با مشارکت مردم در شهرستان قائمشهر با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در سفر استانی خود به مازندران در جمع فعالان عرصه تولید و اقتصاد با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: مشکل نظام اداری پیچیده، پرزحمت و خسته‌کننده‌ای که برای کشاورز، تولیدکننده و تعاونی‌ها وجود دارد باید حل شود.

وب‌گاه الف

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مشکل مردم باید حل شود، دولت باید حل مسئله کند. دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور برای تکمیل زنجیره مرتبط کاشت، داشت و برداشت محصول برنج در استان به جهاد کشاورزی و استانداران شمالی دستور ویژه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: مشکل نظام اداری پیچیده پرزحمت و خسته‌کننده‌ای که برای کشاورز، تولیدکننده و تعاونی‌ها وجود دارد باید حل شود و باید با برنامه‌ریزی از این وضعیت عبور کنیم.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ذکر این نکته که در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه‌های طبیعی در مازندران گرفته شده است، گفت: اجازه تداوم زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه جاری خبرداد.