جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه برای دیدار با تراکتور از انگیزه فراوانی برخوردار است، گفت: امیدوارم نتیجه دلخواه هواداران را در این بازی کسب کنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه برای دیدار با تراکتور از انگیزه فراوانی برخوردار است، گفت: امیدوارم نتیجه دلخواه هواداران را در این بازی کسب کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار...

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: بازی 2 تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) بدون حضور هواداران تیم اراکی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای انباری در سطح تهران خبر داد و گفت که با دستگیری این متهم دستکم 40 پرونده سرقت مختومه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور فراجا گفت: هنوز هیچ نامه‌ای از سوی شورای عالی ترافیک درباره پلاک گذاری تاکسی‌های برقی شهر تهران به پلیس راهور فراجا ارسال نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، سه‌شنبه، در سفر یک‌روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد. نکته قابل‌توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره اسبق برزیلی فوتبال دنیا پس از فروش باشگاه کروزیرو، در اندیشه واگذاری باشگاه والادولید اسپانیا نیز بوده تا نشان دهد دیگر رغبتی برای فعالیت در این حوزه ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت. علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت. به گزارش عرشه آنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1351 با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار تهران از حضور 50 درصد از اتباع کل کشور در استان تهران خبر داد و گفت:‌در سطح اتباع غیرمجاز در تلاش هستیم که این اتباع دستگیر و از کشور خارج شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیداری حساس و در فینال سوپرلیگ غرب‌آسیا فرداشب در شرایطی به میدان می‌رود که نیاز به بُرد در این دیدار خانگی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) برگزار خواهد شد. سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال 1403 (نوبت...

وب‌گاه الف

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نوبت اول آزمون سراسری 1403 برای داوطلبان شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که به دلیل سیل نتوانستند در این آزمون شرکت کنند، جمعه آینده (21 اردیبهشت) باردیگر برگزار می‌شود.