دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

محمد مهدی حسن‌زاده گفت: به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدای حادثه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه و تکریم خانواده آنها، تابلوی مزین به نام و عکس «شهدای خدمت» در ورودی معابر منتهی به منازل آن شهیدان والامقام نصب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی‌ودوم تا سی‌و‌چهارم و یک بازی معوقه از هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهرام میرشیبانی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و جوانان ایران صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری، درگذشت. بهرام میرشیبانی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و جوانان ایران صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری، درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین، بهرام میرشیبانی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال، جوانان ایران و نفت تهران صبح امروز پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، دار فانی را...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور فدراسیون روسیه در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری مراتب تسلیت خود را به دولت و ملت ایران ابراز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسپولیس علاقه‌ای به فروش ستاره ازبک خود با مبلغی پایین ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستادکل نیروهای مسلح هیئت عالی رتبه‌ای به ریاست سردار عبدالهی را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده‌اند. رئیس ستادکل نیروهای مسلح هیئت عالی رتبه‌ای به ریاست سردار عبدالهی را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر اقتصاد با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: تمام جلسات، خدمات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی، با جدیت ادامه می‌یابد.

وب‌گاه ورزش سه

حمیدرضا سجادی پیام تسلیتی را برای شهادت آیت الله رییسی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالله علی الیحیا وزیر امور خارجه کشور کویت طی تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، ضمن ابراز تاسف نسبت به حادثه پیش آمده برای رئیس جمهور و وزیر امور خاجه ایران مراتب تسلیت و همدردی امیر، دولت و ملت کویت را به دولت و مردم ایران ابلاغ نمود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواهر شهید آیت‌الله رئیسی گفت: برادرم پس از فوت پدر با وجود اینکه به تحصیل مشغول بودند اما مخارج خانواده را نیز تأمین می‌کردند و نمی‌گذاشت به ما سخت بگذرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از مدادرسانی نیروهای امدادی، ارتش و مردم منطقه ورزقان که مربوط به صبح دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در محوطه معدن مس سونگون است، مشاهده کنید.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: پیکر‌های مطهر شهدای خدمت روز سه‌شنبه اول خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس برای آیین‌های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

برنامه سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام شد و آخرین هفته نیز در تاریخ دوازدهم خرداد برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی عصر دوشنبه پس از شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بدرقه پیکر‌های مطهر شهدای خدمت گفت: شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم و مردمی و خستگی‌ناپذیر و شهید آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان و شهید امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و شهید مالک رحمتی استاندار محبوب و پرتلاش آذربایجان شرقی و همچنین...