جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات عالی نظارت مجمع تشخیص، مصوبه مجلس درباره تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایران در این پنج دهه تقریباً هیچ فعالیت کارآمدی در حوزه دیپلماسی آب نکرده است. ایران در واقع صبر کرده که طرف مقابل هر کاری دوست دارد انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رضا شیخی تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس در مجلس دوازدهم حضور داشته باشند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

وب‌گاه الف

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در تهران در محل غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با وحید زارع فکری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد. در دیدار سفیر عربستان سعودی در تهران با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش راهکار‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد. معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد. سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواردی که طبق قانون منجر به توقیف وسایل نقلیه شما می شود را در اینفوگرافیک زیر مشاهده می کنید.