جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی برابر پیکان به برتری دو بر یک دست یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

حضور سربازان وظیفه در استایدوم خالی از تماشاگر و تماشای دیدار شمس‌آذر - پیکان، لحظات جالبی را ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از 100 مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود. به گزارش عرشه آنلاین، بدقولی هشت شرکت، در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر، باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - وزیر کشور در شورای اداری استان تهران گفت: تقسیمات کشوری یک ابزار اداره برای اجرای عدالت، رسیدن به توازن و توسعه و رشد در مناطق مختلف کشور است و تصمیم‌های دولت نیز براساس این اهداف شکل می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته مراسم و میهمانان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون بیش از 2300 مسئول و چهره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را برای حضور در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت کرده‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

ورود موج جدید بارشی به کشور از سمت غرب، یکی از استان‌های تحت تاثیر ان ایلام بوده که می‌توانید بارش شدید باران را در شهر زرنه شهرستان ایوان از توابع این استان ببینید.

وب‌گاه فرارو

سازمان سنجش جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد که اقدامات این باشگاه در فروش بازیکنان این تیم، در این افول بی‌تاثیر نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) میهمان تراکتور تبریز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد 24 با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.