جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 3 کامیون با 89 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات مالی از اضافه شدن عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

محرم نویدکیا اعلام کرد حضورش در مس رفسنجان در فصل آینده منوط به رضایت طرفین از یکدیگر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: طبق گزارش مدیران سامانه املاک و اسکان، تاکنون 570 هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای 100 هزار نفر شناسایی و اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت 1403 خبر داد. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت 1403 خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری رویداد 24 و مجله ادبی ناداستان با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به انتشار شایعات اخیر در خصوص ابطال معامله فروش بلوکی سهام پتروشیمی شازند از سوی هلدینگ گروه توسعه ملی، خبرگزاری تسنیم گفت و گویی را با محمد ابراهیم بربطی مدیر سرمایه گذاری گروه توسعه ملی انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی از اختصاص 500 یورو یا معادل آن با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به هر یک زائران حج تمتع 1403 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال می‌گوید که آبی‌ها انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور دارند و امتیاز این مسابقه برای آنها حائز اهمیت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهره مند بیان کرد: با توجه به اینکه در این مدت سه روز تعطیلی داریم و در احتمالا مردم به مسافرت می روند و همچنین کوچ عشایر در حال انجام است از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و مسافران و گردشگران درخواست می‌شود که خود مراقبتی را مدنظر قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای 200 متری در شمال پرو دست‌کم 25 کشته برجا گذاشت.