جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند. وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار...

خبرگزاری ایرنا

تهران -- ایرنا - تیم فوتبال اتحاد کلبا در نیمه‌نهایی جام حذفی امارات برابر الوصل در حالی شکست سنگینی را تجربه کرد که مهاجم ایرانی‌اش، تک گل این تیم را به ثمر رساند.

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک سارق حرفه‌ای انباری در سطح تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: امروز سه هزار و 200 اتوبوس داریم که دو هزار و 100 دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و 400 دستگاه می‌رسد.

وب‌گاه ورزش سه

مصطفی صداقت می‌گوید تلاش می‌کنند شرایط را برای نساجی در هفته‌های باقی مانده تغییر بدهند.

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری اولین نشست خبری جنجالی خود را در تبریز پشت سر گذاشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه‌کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب یازده نفره ابتدایی پرسپولیس در بازی بزرگ هفته هم مثل صحبت های اوسمار در نشست خبری او ابهام دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد. به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پویش فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در پایتخت به اجرا درآمده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آن‌ها در جهت اجرای کامل برگزار شد. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با دیدار با تراکتور صحبت‌هایی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.