دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل ثبت احوال استان کردستان، گفت: بیشترین ازدواج ثبت شده مردان مربوط به گروه سنی 26-29 ساله به تعداد 3 هزار و 857 مورد به روایتی 30.6 درصد از کل ازدواج‌های ثبت شده مربوط به این گروه سنی می‌باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالک رحمتی استاندار جهادی آذربایجان شرقی پلاک شهادت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

دریاچه زریوار یا زریبار، در 130 کیلومتری شمال غربی سنندج مرکز استان کردستان و در فاصله 3 کیلومتری غرب شهر مریوان واقع و از مکان‌های دیدنی و گردشگری استان کردستان است. این دریاچه از منحصر به فردترین دریاچه‌های آب شیرین در جهان به شمار می‌رود. این دریاچه یکی از مراکز زمستان گذرانی و جوجه آوری پرندگان مهاجر می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست محمدتقی محمدیان با بیان اینکه مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بهره‌گیری از شبکه منسجم و فعال در قالب 26 هزار و 800 کانون در سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: برنامه این کانون‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا، برنامه‌های فرهنگی و تربیت عناصر انسانی باورمند و مجاهد در کشور است. 2300 کانون فرهنگی...

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده فراجا اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی را از راهبردهای مهم و کلیدی در اجرای ماموریت های مرزبانی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی استان کردستان از برخورد قاطعانه مرزبانان هنگ مرزی بانه با قاچاقچیان و کشف بیش از 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در ارتفاعات مرزی این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، تعامل را روح حاکم لر امنیت محله محور دانست و گفت: این مهم در استان کردستان به خوبی مدیریت می شود.

وب‌گاه گسترش

در سال جاری، وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی فردی به مبلغ 150 میلیون تومان ارائه خواهد شد و حداکثر مبلغ کارفرمایی برای این وام 4 میلیارد تومان است. بانک مرکزی، شرایط تضمین این وام را در بخشنامه‌ای روشن واضح معرفی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

مهرداد عظیمی گفت: بر اساس قرارداد منعقده با آموزش و پرورش 200 هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: اصلاح روشنایی معابر در دو استان آغاز شده و 7 استان دیگر نیز در برنامه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.