دوشنبه 14 خرداد 1403

استان کرمان

استان کرمان

وب‌گاه گسترش

"لاگ هوشمند"، هوشمندسازی و برنامه‌ریزی هدفمند را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان تلقی می‌کند. در یک نامه ارسالی از سوی دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، موضوع نظارت بر توزیع لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت به اطلاع رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به رخدادهای اخیر فوتبال کشور گفت: اینکه پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می کنند بسیار جذاب است اما از آینده آنها همچنان نگرانم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع «استان کرمان و همکاری‌های منطقه‌ای بین‌المللی» در حضور استاندار کرمان و سفرایی از کشورهای ازبکستان، بلاروس و فیلیپین برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع «استان کرمان و همکاری‌های منطقه‌ای بین‌المللی» در حضور استاندار کرمان و سفرایی از کشورهای ازبکستان، بلاروس و فیلیپین برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توجه به اکتشافات مس با توجه به قرارگیری ایران روی کمربند مواد معدنی و از طرفی شکل‌گیری زنجیره مس و توجه بیش از پیش به صادرات، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا که می‌تواند سهم بخش معدن از تولید ناخالص داخلی را تا 5 برابر افزایش دهد، نقل محافل فعالان این صنعت است. در سومین روز همایش و نمایشگاه کرمان آیدکس2024 پنلی با عنوان «صنعت مس و توسعه زنجیره» با حضور جمعی از مسوولان و فعالان این...

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بار دیگر درباره تخلف مطرح شده در خصوص ارتشا واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سی و هفتمین دوره مسابقات دسته برتر رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین بال با قهرمانی خادمی از استان فارس به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فروشگاه مارال در کرمان برای اجرای طرح نور پلمب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیویی قدیمی از قرائت خطبه عقد توسط رهبر انقلاب برای فرزندان دو شهید از لشکر 41 ثارالله کرمان (شهید تهامی و شهید مغفوری) با حضور حاج قاسم سلیمانی را ببینید. این فیلم مربوط به سفر استانی رهبر انقلاب به استان کرمان در سال 1384 است. منبع: صبح نو

وب‌گاه گسترش

سخنگوی اتاق اصناف گفت: هر دانه لاستیک سایز 13 یک میلیون و پنجاه هزار تومان و سایز 14 یک میلیون و 160 هزار تومان شد. جزئیات این خبر را میتوان در ویدئوی منتشر شده در این گزارش مشاهده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد صبح امروز (سه‌شنبه) شهر شهداد با حداقل دمای 35 درجه سانتیگراد گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

وب‌گاه فرارو

طبق اطلاعیه هواشناسی از امروز بعداز ظهر تا روز شنبه ضمن افزایش ابر شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در برخی مناطق مرکزی، شمالی، شمال غربی، غربی و جنوب شرقی استان خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد صبح امروز (سه‌شنبه) شهر شهداد با حداقل دمای 35 درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است. اداره‌کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد صبح امروز (سه‌شنبه) شهر شهداد با حداقل دمای 35 درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است. به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد صبح امروز (سه‌شنبه) شهر شهداد با حداقل دمای 35 درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.